Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Leuk.

Porker, later gaan wij dit doen, hè, dan bel ik jou op een donderdagvoormiddag, en gaan we sparring partneren daar zo op de Ring, met ons GT3'kes.

*dream*
    Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
    tut tut, porker en ik doen dat! Als ge braaf zijt, moogde eens mee!

We zijn momenteel aan het uitkijken voor een huisje in de buurt van de ring met een garage waar gemakkelijk een auto of 5 in kan!

Tut tut, niet dringen, de oneven weken ga ik met Zjilles, de even weken ga ik met Soete!

Comment

• EN een jaarlijkse Scuderia Hanseat met ons allen, respectievelijk Charlize Theron, Kate Ryan en Adriana Lima die op ons wachten in de Ibis in Koblenz...

Chance dat dromen geen zeer doet of ik ware een ware masochist!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
        EN een jaarlijkse Scuderia Hanseat met ons allen, respectievelijk Charlize Theron, Kate Ryan en Adriana Lima die op ons wachten in de Ibis in Koblenz...

Chance dat dromen geen zeer doet of ik ware een ware masochist!!!
        Kate Ryan laat ik wel voor Gilles!

Comment

• Charlize Theron all the way!

en die gt3rs int oranje met zwart aub!

Comment

• Comment

• Comment

• inderdaad!

Comment

• Comment

• Comment

• Scherpheid!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

ik vind dit wel iets hebben

Comment

• Echt eh, in realiteit kan mijn oog zelfs zoveel detail niet zien

*edit: timong komt mijn quotebesparing weer verknallen.

Comment

Bad taste! Lelijkste GT3 ooit imo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                              Scherpheid!
                              Ge neemt me de woorden uit de mond!

Comment

• TK: 2002 996 Carrera 4S (meer info komt later in ander topic)

Comment

• Is dat jouw Porsche? Niet in "mijn auto" dacht ik, spijtig want 't is een 4S Succes met verkoop!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                    Bad taste! Lelijkste GT3 ooit imo.
                                    Moest dat rood nu een donkerdere tint hebben, was ie misschien heel wat beter. De koetswerkkleur en achterlichten zijn alleszins heerlijk..

Comment

• Comment

Ik heb ook een dubbel gevoel bij deze wagen. Volgens mij is het rood op de foto niet zoals het er in het echt uitziet. Als je let op de kleur die de voorste velgen helemaal vooraan hebben dan is dit wel een knappe combi!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                          Is dat jouw Porsche? Niet in "mijn auto" dacht ik, spijtig want 't is een 4S Succes met verkoop!
                                          Nonkel van me doet hem weg bij aankoop van een Jaguar XKR

Comment

Working...
                                          X