Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Neenee, af en toe wa lachen moet kunnen hé
Verandert wel niets aan het feit dat het jeanette-bakken zijn natuurlijk.
Om toch ff serieus te zijn, mij doen ze niets MAAR tegen de Scuderia zou ik niet neen zeggen. Ding ziet er niet uit maar moet hemels zijn om mee te rijden.
Om toch ff serieus te zijn, mij doen ze niets MAAR tegen de Scuderia zou ik niet neen zeggen. Ding ziet er niet uit maar moet hemels zijn om mee te rijden.
Hehehe. Een F430 zou ik anders toch wel zeer goed zien zitten. Zo op het zicht zelfs nog iets meer dan een Gallardo, maar ik heb geen ervaring met één van beide wagens, dus kan ik ook niet met absolute zekerheid besluiten welke van de twee ik zou kiezen als puntje bij paaltje komt.
Hij is er echt het gat van in dat hij zijn Challenge Stradale in de brand verloren is.
Dat zijn unieke stukken en er staan er maar erg weinig van te koop.
Zijn Porsche daarentegen, daar trekt hij zich niet zoveel van aan.
Hij gaat gewoon het nieuwe model kopen, schrijft hij, ze lijken toch allemaal op elkaar.
Hij is er echt het gat van in dat hij zijn Challenge Stradale in de brand verloren is.
Dat zijn unieke stukken en er staan er maar erg weinig van te koop.
Zijn Porsche daarentegen, daar trekt hij zich niet zoveel van aan.
Hij gaat gewoon het nieuwe model kopen, schrijft hij, ze lijken toch allemaal op elkaar.
Dat hij dan maar direct een 430 Challenge koopt...
Comment