Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verzekering dekt de wagens, maar het huis en het eigendom vind ik veel erger..

Comment

• Eén van die wagens was trouwens niet van hem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
        Dé 997TT IMHO.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
          voor:

na:

Amaaaj, komt da tegen .. wat is het verhaal hierachter?

Comment

• De bosbranden in Californië
            1982 BMW E28 528i
            2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• nog een geluk dat er toch nog een deftige uitlaat onder die ferrari steekt...zo is er toch nog iets van terug te vinden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                nog een geluk dat er toch nog een deftige uitlaat onder die ferrari steekt...zo is er toch nog iets van terug te vinden
                'k Heb het altijd geweten, hou het efkes ni in de gaten en 't ding roest onder uw gat weg.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                    'k Heb het altijd geweten, hou het efkes ni in de gaten en 't ding roest onder uw gat weg.
                    Of misschien was de Ferrari snel genoeg buiten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                      Of misschien was de Ferrari snel genoeg buiten.
                      Aan zijn uitlaat te zien niet. En waarschijnlijk was dat dan een Tubi ofzo, anders had ie compleet weg geweest!

Comment

Chance dat jij je met Ferrari niet inlaat he

Comment

• Neenee, af en toe wa lachen moet kunnen hé
                          Verandert wel niets aan het feit dat het jeanette-bakken zijn natuurlijk.

Om toch ff serieus te zijn, mij doen ze niets MAAR tegen de Scuderia zou ik niet neen zeggen. Ding ziet er niet uit maar moet hemels zijn om mee te rijden.

Comment

Neenee, af en toe wa lachen moet kunnen hé
                            Zaaaalig gewoon

Comment

Om toch ff serieus te zijn, mij doen ze niets MAAR tegen de Scuderia zou ik niet neen zeggen. Ding ziet er niet uit maar moet hemels zijn om mee te rijden.
                              Volledig mee eens

Comment

Hehehe. Een F430 zou ik anders toch wel zeer goed zien zitten. Zo op het zicht zelfs nog iets meer dan een Gallardo, maar ik heb geen ervaring met één van beide wagens, dus kan ik ook niet met absolute zekerheid besluiten welke van de twee ik zou kiezen als puntje bij paaltje komt.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                                  voor:

na:

Die man zit ook op het Ferrari Forum.

Hij is er echt het gat van in dat hij zijn Challenge Stradale in de brand verloren is.
                                  Dat zijn unieke stukken en er staan er maar erg weinig van te koop.
                                  Zijn Porsche daarentegen, daar trekt hij zich niet zoveel van aan.
                                  Hij gaat gewoon het nieuwe model kopen, schrijft hij, ze lijken toch allemaal op elkaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                    nog een geluk dat er toch nog een deftige uitlaat onder die ferrari steekt...zo is er toch nog iets van terug te vinden
                                    Damn, ik dacht dat er geen ferrari in de garage stond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                                      Die man zit ook op het Ferrari Forum.

Hij is er echt het gat van in dat hij zijn Challenge Stradale in de brand verloren is.
                                      Dat zijn unieke stukken en er staan er maar erg weinig van te koop.
                                      Zijn Porsche daarentegen, daar trekt hij zich niet zoveel van aan.
                                      Hij gaat gewoon het nieuwe model kopen, schrijft hij, ze lijken toch allemaal op elkaar.
                                      Dat hij dan maar direct een 430 Challenge koopt...

Comment

• De Ferrari is "verdwenen" omdat hij van aluminium gemaakt is.
                                        Het smeltpunt van alu ligt veel lager dan dat van staal.
                                        Eigenlijk is hij dus gesmolten.

Soit, dit gegeven zal ook wel voor de nodig hilariteit in dit topic zorgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                          Damn, ik dacht dat er geen ferrari in de garage stond
                                          Dacht ik dus ook toen ik die foto voor het eerst zag

Comment

Working...
                                          X