Verzekering dekt de wagens, maar het huis en het eigendom vind ik veel erger..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichtenvoor:
na:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtennog een geluk dat er toch nog een deftige uitlaat onder die ferrari steekt...zo is er toch nog iets van terug te vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten'k Heb het altijd geweten, hou het efkes ni in de gaten en 't ding roest onder uw gat weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenOf misschien was de Ferrari snel genoeg buiten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten'k Heb het altijd geweten, hou het efkes ni in de gaten en 't ding roest onder uw gat weg.
Comment
-
Neenee, af en toe wa lachen moet kunnen hé
Verandert wel niets aan het feit dat het jeanette-bakken zijn natuurlijk.
Om toch ff serieus te zijn, mij doen ze niets MAAR tegen de Scuderia zou ik niet neen zeggen. Ding ziet er niet uit maar moet hemels zijn om mee te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenNeenee, af en toe wa lachen moet kunnen hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenNeenee, af en toe wa lachen moet kunnen hé
Om toch ff serieus te zijn, mij doen ze niets MAAR tegen de Scuderia zou ik niet neen zeggen. Ding ziet er niet uit maar moet hemels zijn om mee te rijden.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichtenvoor:
na:
Hij is er echt het gat van in dat hij zijn Challenge Stradale in de brand verloren is.
Dat zijn unieke stukken en er staan er maar erg weinig van te koop.
Zijn Porsche daarentegen, daar trekt hij zich niet zoveel van aan.
Hij gaat gewoon het nieuwe model kopen, schrijft hij, ze lijken toch allemaal op elkaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtennog een geluk dat er toch nog een deftige uitlaat onder die ferrari steekt...zo is er toch nog iets van terug te vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenDie man zit ook op het Ferrari Forum.
Hij is er echt het gat van in dat hij zijn Challenge Stradale in de brand verloren is.
Dat zijn unieke stukken en er staan er maar erg weinig van te koop.
Zijn Porsche daarentegen, daar trekt hij zich niet zoveel van aan.
Hij gaat gewoon het nieuwe model kopen, schrijft hij, ze lijken toch allemaal op elkaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDamn, ik dacht dat er geen ferrari in de garage stond
Comment
Comment