Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
    Geef my maar een 997, voor dat geld !

Ik ben gek, héél gek van een 993 (4S, Turbo (S), ..) maar ik zou er nooit zoveel geld kunnen voor geven terwijl je voor minder geld, een nieuwe wagen, die dan nog eens het huidig model is er voor laten links liggen !
    Da's wel een feit, maar voor dat geld rij je imo met een veel vettere kar rond en een stuktje Porsche-geschiedenis. Just my 2 cents.... ik kies resoluut voor de look van de 993, prestaties uiteraard de 997.

Comment

• feit is , dat de 997 nog serieus gaat dalen in waarde , en den deze als belegging best kan tellen...al vind ik het toch wel een aanzienlijk hoge prijs... ik zou proberen met er 40K minder voor te geven....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
        993 Turbo S op mobile.de

Af. Gewoonweg af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
          ik kies resoluut voor de look van de 993, prestaties uiteraard de 997.
          Ivm die prestaties, volgens mij, ik kan er natuurlijk naast zitten, zitten de prestaties van de 997 Turbo en 993 Turbo S heel dicht bij elkaar.. Op die link van mobile staat 0-100 in 4.3 maar iemand van bij porsche en andere internetlinks vertellen mij dat dit zou moeten lukken in 3.8. De topsnelheid van de 997 ligt wss wel een stukje hoger dan de 993 (ik denk de onze tot rond 320 op de teller), van de 997 is dat wss nog iets meer?

Ik zou graag een zo'n metertje hebben om vanalles te testen zoals Rami heeft.. Topsnelheid zal nog wel eens getest worden op buitenlandse wegen!

Comment

• @ xxx: die 993 van jullie was toch ook een turbo s ni?

Comment

@ xxx: die 993 van jullie was toch ook een turbo s ni?
              Jep, it is..

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten

Die lijn, die magistrale spoiler achteraan.... prachtig

Zo zou ik er ook wel een in m'n garage hebben staan.

Comment

Die lijn, die magistrale spoiler achteraan.... prachtig

Zo zou ik er ook wel een in m'n garage hebben staan.
                    Ik vind hem ook prachtig maar die zwarte vind ik nog ietsje meer

Comment

• mooiere 996 MKI

kijk eens aan,
                      fake maar niet slecht gedaan
                      en een 996pré-FL is toch "niks" waard, dus waarom niet...

Comment

Ik vind hem ook prachtig maar die zwarte vind ik nog ietsje meer
                        Meer Bad Boys achtig

Comment

Meer Bad Boys achtig
                          Jep maar dat was een 964 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                            kijk eens aan,
                            Stond enkele weken terug bij de bmw garage in Roeselare.. De eigenaars stonden erbij te wachten, dochtertje en zoon stonden te leunen op de spoiler

Comment

Jep maar dat was een 964 Turbo
                              Kan die 2 nu eens nooit deftig van elkaar onderscheiden he. Waarin verschillen beide uiterlijk? Dat ik ze nu eens voorgoed kan uit elkaar houden

Comment

Kan die 2 nu eens nooit deftig van elkaar onderscheiden he. Waarin verschillen beide uiterlijk? Dat ik ze nu eens voorgoed kan uit elkaar houden
                                964 is zo ene als wannes, 993 de onze..

Comment

Ivm die prestaties, volgens mij, ik kan er natuurlijk naast zitten, zitten de prestaties van de 997 Turbo en 993 Turbo S heel dicht bij elkaar.. Op die link van mobile staat 0-100 in 4.3 maar iemand van bij porsche en andere internetlinks vertellen mij dat dit zou moeten lukken in 3.8. De topsnelheid van de 997 ligt wss wel een stukje hoger dan de 993 (ik denk de onze tot rond 320 op de teller), van de 997 is dat wss nog iets meer?

Ik zou graag een zo'n metertje hebben om vanalles te testen zoals Rami heeft.. Topsnelheid zal nog wel eens getest worden op buitenlandse wegen!

Ik kan dat ding op de volgende meet wel eens meebrengen hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                    Ik kan dat ding op de volgende meet wel eens meebrengen hoor.
                                    Ok, maar ik zei er wel bij dat ik er kon naast zitten hé .. Maar toch zou ik het eens willen uittesten..

Comment

• Ik vind het persoonlijk wel een leuke ombouw.

Al had ik er achteraan ook 997 lichten in geduwd.

Een 996 MK1, met wat schade voor weinig geld en ik maak ook zoiets maar dan ruiger

Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                      kijk eens aan,

Comment

• dude, das zo fout als maar kan... fake allert!

Comment

Working...
                                        X