Gisteren vertelde een vriend dat zijn nonkel een Porsche had gekocht, een Carrera gt turbo. Gaat volgens hem 100 in 1ste.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk BerichtenGisteren vertelde een vriend dat zijn nonkel een Porsche had gekocht, een Carrera gt turbo. Gaat volgens hem 100 in 1ste.
Zeker zo een nitro wagentje, dat heeft maar 1 versnelling en kan idd 100 halen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
Zeker zo een nitro wagentje, dat heeft maar 1 versnelling en kan idd 100 halen
Comment
-
volgende week is het mss zover... Mijn eerste Porsche. Een 997s. Mijn garagist gaat naar Duitsland om hem te keuren. En als alles goed is brengt hij hem mee
Kleur: zwart/zwart
kms:50000
voornaamste opties:
-Pccb
-sportfahrwerk(-20mm)
-sport chrono pack plus
-navi
-xenon
-elect. Sportzetels
-schuifdak
-19" velgen (lobsters)
-verwarmde zetels
-licht/regensensor
-...
Pccb hoefde niet voor mij. PSE had ik graag gehad. En jammer dat er geen PDC op zit. Maar -20mm incl. LSD maakt alles goed
Wel nog altijd schrik van reacties. Maar een s5 had me evenveel gekost in aankoop en nog meer aan restwaarde.
Comment
-
Proficiat Dennis! Zeer knappe wagen, als je eens foto's wilt...1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DennisVR Bekijk Berichtenvolgende week is het mss zover... Mijn eerste Porsche. Een 997s. Mijn garagist gaat naar Duitsland om hem te keuren. En als alles goed is brengt hij hem mee
voornaamste opties:
-Pccb
-sportfahrwerk(-20mm)
-sport chrono pack plus
-navi
-xenon
-elect. Sportzetels
-schuifdak
-19" velgen (lobsters)
-verwarmde zetels
-licht/regensensor
-...
Pccb hoefde niet voor mij. PSE had ik graag gehad. En jammer dat er geen PDC op zit. Maar -20mm incl. LSD maakt alles goed
Wel nog altijd schrik van reacties. Maar een s5 had me evenveel gekost in aankoop en nog meer aan restwaarde.
Enkel jammer dat er geen PSE op zit, maar die kun je evt. nog laten installeren. Had je al gereden met het -20mm onderstel ?? Ik heb toch gekozen voor de keuzemogelijkheid van het PASM, zeker de gewone stand komt goed van pas op slecht wegdek.
Ben benieuwd naar foto's, al weten we wel hoe die eruit ziet, beetje twin van mijn 997S
En niks aantrekken van reacties : ik krijg trouwens enkel positieve reacties !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenSuper
Enkel jammer dat er geen PSE op zit, maar die kun je evt. nog laten installeren. Had je al gereden met het -20mm onderstel ?? Ik heb toch gekozen voor de keuzemogelijkheid van het PASM, zeker de gewone stand komt goed van pas op slecht wegdek.
Ben benieuwd naar foto's, al weten we wel hoe die eruit ziet, beetje twin van mijn 997S
En niks aantrekken van reacties : ik krijg trouwens enkel positieve reacties !
Ik heb nog niet met -20mm gereden, nee. Maar de reviews zijn allemaal positief. En ik was toch van plan hem te verlagen.
Collega's en zelfs mijn voornaamste klant zijn blij voor mij. Maar die weten ook hoe lang ik er al van droom
Foto's volgen, zit momenteel op ipod touch te surfen vandaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DennisVR Bekijk Berichtenvolgende week is het mss zover... Mijn eerste Porsche. Een 997s. Mijn garagist gaat naar Duitsland om hem te keuren. En als alles goed is brengt hij hem mee
voornaamste opties:
-Pccb
-sportfahrwerk(-20mm)
-sport chrono pack plus
-navi
-xenon
-elect. Sportzetels
-schuifdak
-19" velgen (lobsters)
-verwarmde zetels
-licht/regensensor
-...
Dat is zo mogelijk dé beste configuratie die je kan hebben!
Proficiat DennisVR!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenFUCK!!!!
Dat is zo mogelijk dé beste configuratie die je kan hebben!
Proficiat DennisVR!!
nah, Tuur Bo zijn X51 optie ontbreekt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenZiet er netjes uit En die PSE kan je er nadien nog laten op plaatsen, is geen must maar wel mooi meegenomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
ow zekers check die kont
en die Porsche zie ik ook graag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenow zekers check die kont
en die Porsche zie ik ook graag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWelk kies je van beide?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWelk kies je van beide?
mmm moeilijk ...
ik denk alle twee zeer duur in onderhoud
Comment
Comment