Oorspronkelijk geplaatst door reVel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAllebei superknap. En die versie van de 997 is magistraal mooi. De PCCA heeft nu al voor de tweede keer zo'n prachtige speciale versie gekregen, de eerste was 'n fontijnblauwe dacht ik, ook met die velgen.
Comment
-
Is wel geen Fountain Blue, maar Azurro California.
Dit is Fountain Blue ;
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenporker, hoeveel kost het dan, naplaatsen van PSE en carbon lijsten ? hoeft niet full-full carbon te zijn, gewoon de voornaamste interieurpanelen
Hier vind je alles ; OEM sportuitlaat systeem (met of zonder het knopje en bekabeling om ze op stil te zetten), en de carbon stukjes.
Maarkedal, Belgium
Tel : 055/49 93 00
Fax : 055/49 93 11
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk BerichtenTwee jaar terug nam ik deze in california ( toen nog crystal cove meeting )
Voor de rest mooie kar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten'06 997 Carrera S en '55 356 Continental (speciale versie voor Noord-Amerika)
Comment
-
En nog eentje ....
Interieur afgewerkt met zwart leder, alcantara en zwart gelakte elementen.
Zo zou mijn Cayman er mogen uitzien ... hoewel ik de velgen niet zou meespuiten in het koetswerkkleur. Kwestie van het geheel toch iets of wat variatie te geven.
Staat wel serieus hoog op z'n poten vind ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk BerichtenHoe heet de kleur op de 997? Ik heb nog nooit een Porsche gezien daarin, misschien niet meteen de meest voor de hand liggende kleur voor een dergelijke wagen maar ik vind hem prachtig ermee.
Meneer wilde precies dezelfde kleur als die van z'n 356
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichtenhttp://www.carnewal-europe.com/
Hier vind je alles ; OEM sportuitlaat systeem (met of zonder het knopje en bekabeling om ze op stil te zetten), en de carbon stukjes.
Maarkedal, Belgium
Tel : 055/49 93 00
Fax : 055/49 93 11
zijn de uitlaat'tips' er dan ook bij, vraag ik me af ?
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenniiiiiice, merci voor de tip !!!
zijn de uitlaat'tips' er dan ook bij, vraag ik me af ?
Ben ook aan het uitkijken naar een nieuw uitlaatsysteem en sierstukken zijn steeds extra
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten'06 997 Carrera S en '55 356 Continental (speciale versie voor Noord-Amerika)
Comment
Comment