Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
'06 997 Carrera S en '55 356 Continental (speciale versie voor Noord-Amerika)
Allebei superknap. En die versie van de 997 is magistraal mooi. De PCCA heeft nu al voor de tweede keer zo'n prachtige speciale versie gekregen, de eerste was 'n fontijnblauwe dacht ik, ook met die velgen.
Allebei superknap. En die versie van de 997 is magistraal mooi. De PCCA heeft nu al voor de tweede keer zo'n prachtige speciale versie gekregen, de eerste was 'n fontijnblauwe dacht ik, ook met die velgen.
Was idd vorig jaar een speciale reeks voor 50 jaar Porsche Clubs in de USA...
'06 997 Carrera S en '55 356 Continental (speciale versie voor Noord-Amerika)
Hoe heet de kleur op de 997? Ik heb nog nooit een Porsche gezien daarin, misschien niet meteen de meest voor de hand liggende kleur voor een dergelijke wagen maar ik vind hem prachtig ermee.
Interieur afgewerkt met zwart leder, alcantara en zwart gelakte elementen.
Zo zou mijn Cayman er mogen uitzien ... hoewel ik de velgen niet zou meespuiten in het koetswerkkleur. Kwestie van het geheel toch iets of wat variatie te geven.
Hoe heet de kleur op de 997? Ik heb nog nooit een Porsche gezien daarin, misschien niet meteen de meest voor de hand liggende kleur voor een dergelijke wagen maar ik vind hem prachtig ermee.
Lijkt me een exclusive kleurtje.
Meneer wilde precies dezelfde kleur als die van z'n 356
Comment