Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gewoon een droom van een wagen als je het mij vraagt. Die sportuitlaat vind ik helemaal niet nodig, ik heb er al eens mee meegereden en binnenin hoor je het verschil bijna niet al de sportuitlaat aan staat. En de sierstukken zijn imo minder mooi ook.
Ik kan je verzekeren dat je het verschil héél goed hoort
Ik kan je verzekeren dat je het verschil héél goed hoort
Ik heb is meegereden met een 997 4S met sportuitlaat en toen de sportknop afstond kwam er eigenlijk nog altijd veel lawaai naar de cockpit, iets minder, maar echt niet veel vond ik. Is het verschil niet vooral van buitenaf hoorbaar?
Is wel geen Fountain Blue, maar Azurro California.
Dit is Fountain Blue ;
Ah ja. Allebei prachtige kleuren.
Er rijdt een Californisch azuurblauwe 986 rond in Gent, dacht ik. Of is 't een 987? Niet meer zeker.
Die fontijnblauwe 997 met perkamentkleurig leder binnenin met lichtblauwe stikking, dat Porsche Exclusive exemplaar dat 2 jaar geleden op de Porsche-site stond te bewonderen ... Subliem mooi.
"Porsche yesterday revealed it earned three times as much money from trading derivatives as it did from selling cars, prompting accusations it was acting more like a hedge fund."
Je zou je gaan afvragen waarom ze nog auto's bouwen...
Ah, OK.
Ik weet in feite helemaal niets van prijzen van motoren af, doch afgaand op de meerprijs van een wagen waarvan alleen de motor anders is dan van een goedkopere versie, lijkt me dat nog niet eens zó duur.
Comment