Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Dikke dikke proficiat, en een -20mm op de koop toe, voor mij dé forumkar, no doubt!

Mid-thirties lijkt zowat de forumleeftijd om aan Porsches te beginnen me dunkt Ik kijk ernaar uit!
    Porker, gij overspelige !!

@ DennisVR : we moeten eens afspreken om onderstel en motor eens te vergelijken hé

PROFICIAT met je 997S, je zal er van genieten !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
      Zijn dat Amerikaanse nummerplaten op die bak?

De muziek die uit die kar komt is Belgisch "I don"t wanna say I'm sorry..." da's van het Belgische johnygroepje "Lasgo" Zijn die gasten tot in de US of A "doorgebroken" ofwa??
      Lasgo is pakken bekender in de States dan hier, al is het een Belgisch groepke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten

@ DennisVR : we moeten eens afspreken om onderstel en motor eens te vergelijken hé

PROFICIAT met je 997S, je zal er van genieten !!
        Moeten we eens doen Eerst wennen aan mijn aanwinst.

@porker: dan zal ik op zijn minst toch een x51 moeten installeren Ik denk trouwens dat Rami al een paar "DE forumauto"'s in zijn garage heeft staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
          Wel daar zeg je zoiets... Ik zou 't eerlijk gezegd niet weten tussen de jouwe en die van Dennis... Ik heb een -20mm fetisj, maar na dat dagje copiloteren bij jou ben ik evenzeer een X51-fetisj begin kweken... Een combinatie van beiden ware ideaal geweest

Oorspronkelijk geplaatst door DennisVR Bekijk Berichten
          Moeten we eens doen Eerst wennen aan mijn aanwinst.

@porker: dan zal ik op zijn minst toch een x51 moeten installeren Ik denk trouwens dat Rami al een paar "DE forumauto"'s in zijn garage heeft staan
          Hoewel Rami's Porsche absoluut de BOM is, is het niet eentje waarvoor ik een Carrera S zou laten links liggen... Er stroomt atmosferisch bloed door mij, er is maar een kar op dit forum die ik boven de jouwe (en Tuur's, natuurlijk) zou verkiezen, en dat is Geeteethree's GT3...

Proficiat, nogmaals!

Comment

• Autonieuws : Porsche Carma : een 911 in de wind !

Uiteraard gaat het hier niet om de voorstelling van een productieklaar prototype of futuristische concept car. Dit project laat gewoon zien hoe een Porsche er zou uitzien als een team Franse ingenieurs hun gaan zouden mogen laten gaan. De aërodynamica was het belangrijkste streefdoel van dit project. Als die waarden juist zijn is het mogelijk om aan hoge snelheid minder energie te verbruiken en een hogere topsnelheid te behalen...en dus ook minder uitstoot van schadelijke gassen!

Dit model is nog altijd uitgerust met de traditionele flat 6, maar uitgerust met twee luchtkanalen om de luchtstroom te optimaliseren. De verschillende luchtstromen worden rond de auto geleid om een beter luchtpenetratie te verkrijgen. Een mooi voorbeeld van een vloeiende lijn zonder allerhande spoilers.

bron : vroom.be

Comment

• aiai

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                  GVD, weeral

Soit, beter 2 maal dan niet he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Dit is er eentje die ik trok op de Porsche Franco Days. Gebruik ik al 'n hele tijd als wallpaper.

Zo mag ik het horen, that's the spirit

Comment

• Ja, de 997 GT3 is ook voor mij de ultieme Porsche op dit forum. Maar het bleek geen optie, alleen al omwille van het feit dat de inrit van mijn garage te scherp omhoog gaat (heb nu ook maar enkele cm overschot).

In feite is er stilaan een mooie collectie Porsches op dit forum !

Comment

• Ook ik vind de GT3 magnifiek. Zijn kont is de mooiste van de 997 generatie, met mijlen voorsprong op de andere zelfs!
                        Zijn front daarentegen vind ik niet geslaagd ... maar dat vind ik evenmin van de turbo. De GT2 front daarentegen! Maar die zijn achtersteven vind ik dan weer degou. Moeilijke mens.

Er begint idd een mooie collectie te ontstaan hier. Misschien binnenkort eens een meetje houden in combo met fotoshoot ofzo?

Comment

• Geen slecht idee voor een zondagnamiddag bvb...

Comment

• Mijn ged8!

Comment

• Ik kom mijn plaats afdwingen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                Ik kom mijn plaats afdwingen

Hoe zit het eigelijk met de RS2?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                  Hoe zit het eigelijk met de RS2?
                                  Dat zal ik dit weekend zien, maar da's 50% offtopic hier

Comment

• paint-to-sample zanzibarrode CGT

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• midnight blue CGT

heeft er iemand pics van een cobalt blue CGT?
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• not my cup of tea that color

edit: die rode he!

Comment

• die zanzibar rode zegt me ook niet veel.
                                          Dan liever dit kleurtje

Al zou ik met zo'n uitvoering ook wel al content zijn.

Comment

Working...
                                          X