Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• toch bangelijk hoe dit forum op een jaar tijd van een bijna zuiver BMW forum, een gedaanteverandering heeft ondergaan hé... nu kan je geen pagina openen of er staat ergens een porsche tussen ...en ook de mini is serieus in opgang, maar die rekenen we toch nog steeds een beetje bij de BMW...
    ik ben dus bijna verplicht van mijn bad ass te houden om niet uit de boot te vallen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
      Officiële testpiloot voor elk porsche model.
      Idd, toffe baan heeft die kerel!

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
      toch bangelijk hoe dit forum op een jaar tijd van een bijna zuiver BMW forum, een gedaanteverandering heeft ondergaan hé... nu kan je geen pagina openen of er staat ergens een porsche tussen ...en ook de mini is serieus in opgang, maar die rekenen we toch nog steeds een beetje bij de BMW...
      ik ben dus bijna verplicht van mijn bad ass te houden om niet uit de boot te vallen...
      Echt he, zorgt wel voor afwisseling op die manier. Ook wel redelijk wat Audi S/RS modellen bijgekomen.

Comment

• Zeg, 't is maar een idee : er is hier al gezegd dat we eens moeten samenkomen met de Porscherijders. Een lentemeeting zal leuk zijn, maar waarom zo lang wachten ?

Als we nu eens afspreken (bij mij thuis ) hier aan zee, zondagnamiddag 9 december, dan een ritje maken door de polders hier en bvb ergens nog een pitstop maken ? Het enige nadeel is dat het zo vroeg donker is.

Ik kan je verzekeren dat het een pretje is om in deze toeristenarme maanden de polderwegen op te zoeken (de boeren hun werk zit er ook op en de wegen zijn doorgaans proper). Geen race, gewoon lekker rijden en ergens nog stoppen voor (foto's) en een drankje of zo...

De kust lijkt ver, maar ik woon op 30' van Gent bvb. (binnenkomen van Oostende)

Het gaat door van zodra er minstens één geïnteresseerde is, ik ben toch vrij die zondag vanaf 13u-14u, en zoniet doe ik wel een toerke op m'n eentje

OK, let's hear it...

Comment

• Om zeker te zijn toch maar bij meetings ook zetten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
            zondagnamiddag 9 december
            Als ik dan al niet ben gaan duiken, zit ik in Duitsland om m'n eend te gaan oppikken. Have fun!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
              Officiële testpiloot voor elk porsche model.
              Thanks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Als ik dan al niet ben gaan duiken, zit ik in Duitsland om m'n eend te gaan oppikken. Have fun!
                Rot op, je hebt niet eens een Porsche!

Comment

• Comment

• nog wat midnight blue
                    ma fak!

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                            Zeg, 't is maar een idee : er is hier al gezegd dat we eens moeten samenkomen met de Porscherijders. Een lentemeeting zal leuk zijn, maar waarom zo lang wachten ?

Als we nu eens afspreken (bij mij thuis ) hier aan zee, zondagnamiddag 9 december, dan een ritje maken door de polders hier en bvb ergens nog een pitstop maken ? Het enige nadeel is dat het zo vroeg donker is.

Ik kan je verzekeren dat het een pretje is om in deze toeristenarme maanden de polderwegen op te zoeken (de boeren hun werk zit er ook op en de wegen zijn doorgaans proper). Geen race, gewoon lekker rijden en ergens nog stoppen voor (foto's) en een drankje of zo...

De kust lijkt ver, maar ik woon op 30' van Gent bvb. (binnenkomen van Oostende)

Het gaat door van zodra er minstens één geïnteresseerde is, ik ben toch vrij die zondag vanaf 13u-14u, en zoniet doe ik wel een toerke op m'n eentje

OK, let's hear it...
                            Hey Tuurke, open je hiervoor niet even een nieuw topic ? Ik zien dat alvast goe zitten

Comment

• Vandaag even gestopt bij Carrera Motors in Gent, die hebben daar achteraan op de parking één van de laatste reeks 964 staan met de motor van de 993 (272pk). Wist niet eens dat ze die gemaakt hadden, moet wel vrij uniek exemplaar zijn toch ? Hij staat trouwens te koop voor 23.900 euro en heeft 109.000km gelopen... niet bijster veel $$$ en dan nog van een dealer... tis wel een speciaal kleurken, soort van fushia rood. Was al valavond toen ik hem gezien heb, maar deed nog pijn aan mn ogen Binnenin volledig int zwart, precies in nieuwstaat. Ff wa meer info zoeken over het aantal dat er zo gemaakt zijn....

Just wat zitten zoeken op internet, maar ik kan er dus niks over vinden... ofwel zat die verkoper uit zn nek te l*ll*n ?? Bizar verhaal dus, ofwel was de motor kapot en hebben ze er een 993 versie ingelegd. Weet iemand toevallig meer ?
                              Last edited by ; 25/11/2007, 03:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

Leuke kleuraccenten tussen PCCB's en band. Zalig gwn

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                                    Ik ben van Spalbeek, vlak tegen Zolder aan, ik zie deze wagen dagelijks 2x ! De kerel achter het stuur komt mij bekend voor, ken je hem toevallig ? Mag via pm. hé .

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                          Ik ben van Spalbeek, vlak tegen Zolder aan, ik zie deze wagen dagelijks 2x ! De kerel achter het stuur komt mij bekend voor, ken je hem toevallig ? Mag via pm. hé .
                                          Deze foto is nog van de 24u van Zolder en de eigenaar ken ik niet.

Comment

Working...
                                          X