Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die kunnen ze er even leuk uittrekken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
      Slim!

LOL daar sta je dan met je 750 pk

Comment

• Je hebt het melige woord droomwagen en 'droomwagen', maar vandaag heb ik de mijne toch gezien.
        Geen 430, geen zonda, geen LP640, geen MC12, geen SLR geen 10 M5'en, dit alles vergaat in het niks tov dit:

Dit is hét gewoon van dit moment. Er zijn veel wagens waar ik zot van sta maar dit is gewoon van een andere orde.

No words.....

Deze staat bij RS Motors trouwens, maar niet voor lang meer denk ik. K'had hem wel graag eens van dichterbij gezien.

Comment

• Zou al de tweede zijn in de regio!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
            Ik vind 'em maar zozo. Die GT3 achterbumper vind ik niet kunnen en die velgen zijn er ook over.

En hij staat ook veel te laat vind ik. Stock is perfect.

Comment

Zou al de tweede zijn in de regio!

Ik heb die vorige week zondag gezien! Bijna flauwgevallen...

Comment

• Comment

• Damn, de Magnum... wat is die lekker !!! Moet dringend een ezel vinden die $$$$ sch**t !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
                    Damn, de Magnum... wat is die lekker !!! Moet dringend een ezel vinden die $$$$ sch**t !!
                    Weet me te vertellen waar je die kan vinden he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                      Die is mij es aan driedust voorbij gevlogen op de ring rond Kortrijk

Comment

An driedust ofwa, shiiit

Misschien is wit niet de meest tijdloze kleur op een GT3, maar op dit moment vind ik dat toch het knapst, zeker met zwarte velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                          die rijdt hier nog dikwijls rond in de streek

Comment

• Wanneer wit "uit" is zit je er mee en betreur je je dat je niet zo'n mooie blauwe GT3 hebt gekocht (zoals die vangeeteethree).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                              Wanneer wit "uit" is zit je er mee en betreur je je dat je niet zo'n mooie blauwe GT3 hebt gekocht (zoals die vangeeteethree).
                              ik zou ook voor een blauwe gaan kbegin wit op auto's al wat beugezien te zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                An driedust ofwa, shiiit

Misschien is wit niet de meest tijdloze kleur op een GT3, maar op dit moment vind ik dat toch het knapst, zeker met zwarte velgen.
                                Ja, maar dan met volledig zwarte velgen, zo'n zilveren rand hoeft enkel op een zwarte wagen, om voor wat contrast te zorgen.

Wit : staat altijd prachtig op foto, maar in 't echt is het iets minder spectaculair vind ik. Een metallic kleurtje staat doorgaans beter...

En de 997 GT3 is ook mijn virtuele droomwagen, waren er de praktische bezwaren niet geweest (de rijhoogte en niet in elk weertype te gebruiken), ik had er eentje besteld ipv de S.

Comment

! Vetheid!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten

Deze staat bij RS Motors trouwens

Ze verkopen daar vlot de GT3's
                                    Heb weet van 2 x witte clubsport, dan die zwarte die je op foto hebt, er is daar ook een groene RS buiten gegaan, en dan onze blauwe clubsport.

Ben eens benieuwd hoeveel er ondertussen al rondbollen in België. Niemand die dat eens kan opsnorren ?

Comment

Zou al de tweede zijn in de regio!

1 van de eigenaars van een bedrijf hier uit heule heeft zich er ene gekocht,
                                      waarschijnlijk is het deze

dit zijn hun andere Porsche's , foto getrokken aan hun bedrijf
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                        1 van de eigenaars van een bedrijf hier uit heule heeft zich er ene gekocht,
                                        waarschijnlijk is het deze

dit zijn hun andere Porsche's , foto getrokken aan hun bedrijf
                                        toevallig niet gekocht door die gast die vroeger met een 996 GT3 RS reed? (of hij rijdt er misschien nog steeds mee, dat kan ook...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                          Wanneer wit "uit" is zit je er mee en betreur je je dat je niet zo'n mooie blauwe GT3 hebt gekocht (zoals die vangeeteethree).

Hebben hier nog zeer sterk getwijfeld Carrarawit of Kobaltblauw.
                                          Pa was naar ginder met de intentie een witte te bestellen, om dan daar een blauwe Carrera S te zien en van gedacht te veranderen

Nog paar foto's gevonden uit een vergelijking met de CLK63BS

Comment

Working...
                                          X