Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenneen , is de 1ste GT3 die ze hebben ( de zoon)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenHebben hier nog zeer sterk getwijfeld Carrarawit of Kobaltblauw.
Pa was naar ginder met de intentie een witte te bestellen, om dan daar een blauwe Carrera S te zien en van gedacht te veranderen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenFak die Martini ziet er bruut uit!
Had em graag eens gehoord.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtendaar moet ik je in tegenspreken hoor de zoon van daar had weldegelijk een GT3 RS! kheb er nog mee staan spreken bij de voorstelling van de nieuwe GT3 op 't vliegveld in wevelgem... khad toen wat foto's gemaakt en hij had me z'n kaartje gegeven om ze door te mailen, ben dus zeker dat dat die gast is wat ik wel denk is dat z'n GT3 RS zo goed als nooit buitenkwam en dat je hem daarom mss nooit hebt gezien? Want ik heb z'n wagen ook nooit in heule gezien eigenlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIk vraag me af of 'ie nog op de track is geweest...
Had em graag eens gehoord.
Die spoiler valt wel tegen
Staat er nog niet zolang op volgens mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAls het nat ligt meestal niet.
Die spoiler valt wel tegen
Staat er nog niet zolang op volgens mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenVan kennissen?
Die zit hier, schat ik, zo een 2km vandaan
Al een paar keer meegereden, en dat ding is 100% ziek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtenvan Van Beurden.
Die zit hier, schat ik, zo een 2km vandaan
Al een paar keer meegereden, en dat ding is 100% ziek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichtendat kan ik mij voorstellen, prachtige wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten[IMG]
Witte GT3 naast een rode GT2, en dan nog een donkerblauwe Targa 4S voor woon-werk verkeer. Holy moly.....
Comment
Comment