Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
daar moet ik je in tegenspreken hoor de zoon van daar had weldegelijk een GT3 RS! kheb er nog mee staan spreken bij de voorstelling van de nieuwe GT3 op 't vliegveld in wevelgem... khad toen wat foto's gemaakt en hij had me z'n kaartje gegeven om ze door te mailen, ben dus zeker dat dat die gast is wat ik wel denk is dat z'n GT3 RS zo goed als nooit buitenkwam en dat je hem daarom mss nooit hebt gezien? Want ik heb z'n wagen ook nooit in heule gezien eigenlijk...
Hebben hier nog zeer sterk getwijfeld Carrarawit of Kobaltblauw.
Pa was naar ginder met de intentie een witte te bestellen, om dan daar een blauwe Carrera S te zien en van gedacht te veranderen
En terecht, die van jullie is ongeëvenaard! Hou 'm lang genoeg en ik koop 'm over
daar moet ik je in tegenspreken hoor de zoon van daar had weldegelijk een GT3 RS! kheb er nog mee staan spreken bij de voorstelling van de nieuwe GT3 op 't vliegveld in wevelgem... khad toen wat foto's gemaakt en hij had me z'n kaartje gegeven om ze door te mailen, ben dus zeker dat dat die gast is wat ik wel denk is dat z'n GT3 RS zo goed als nooit buitenkwam en dat je hem daarom mss nooit hebt gezien? Want ik heb z'n wagen ook nooit in heule gezien eigenlijk...
ik ken hem niet zo goed , maar ik ken wel zeer goe iemand die er vriend aan huis is en die vertelde mij toch dat dit de 1ste keer is dat ze een GT3 in huis hebben
Comment