Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenJaar geleden werden deze kleuren voor de GT3 nog geweigerd, nu blijkbaar nietmeer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenHij staat redelijk hoog vind ik, dus een verlaging en hij is perfect
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Bron: autoworksphoto.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten*rrrrrr*
Atlas GT3
Naast dat "geeteethree"-blauw en wit de knapste kleur voor een GT3... denk ik. Zwart blijft immers altijd knap, al verdoezelt het wel veel de vormen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenInderdaad subliem mooi!
Naast dat "geeteethree"-blauw en wit de knapste kleur voor een GT3... denk ik. Zwart blijft immers altijd knap, al verdoezelt het wel veel de vormen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenGeen PASM duidelijk, staat nogal hoog. En ook een wannabee PCCB-look : remschijven zijn wel heel klein! Doet toch wat afbreuk aan de racy look... Ter vergelijking :
Maar je hebt inderdaad gelijk: die witte is een 'low'-budget-997 die volledig in modekleuren is gezet. Ik vind er weinig aan zo.
Die van jou daarentegen: alle opties die horen op een 997. Af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenNiet geloven, ze probeert je bevalligheid in bed te klappen...
'k ben er ondertussen al naar gaan kijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJammer van de rode randjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJammer van de rode randjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenLekkere combinatie voor een RS :
Hoewel ik misschien nog net wat meer door de knieën zou gaan voor een witte striping-loze RS met matzwarte velgj0s...
Deze is exact Speedy Me's RS zeker?
Damn, de ongelooflijke chansard...
Comment
Comment