Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Ga er maar van uit dat 50% van de 911 - kopers tiptronic rijden

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten

      ?
      merci
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
        Ga er maar van uit dat 50% van de 911 - kopers tiptronic rijden
        Terecht!

        Maar wel spijtig aangezien Porsche de beste handbakken heeft die op de markt zijn.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Terecht!

          Maar wel spijtig aangezien Porsche de beste handbakken heeft die op de markt zijn.
          afgelopen maandag toonde klant me haar C4S
          prachtig combo, grijs, cocoaen sportdesign velgen
          maar...ook een tiptronic
          bweikes, weet dat ik ooit met haar aan de praat raakte omdat ze met een defender reed

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
            3 RSkes



            Zo heb ik m'n RS het liefst

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
              afgelopen maandag toonde klant me haar C4S
              prachtig combo, grijs, cocoaen sportdesign velgen
              maar...ook een tiptronic
              bweikes, weet dat ik ooit met haar aan de praat raakte omdat ze met een defender reed
              Jammer inderdaad.

              Maar bijna elke nieuwe Ferrari heeft ook een automaat...

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                Jammer inderdaad.

                Maar bijna elke nieuwe Ferrari heeft ook een automaat...
                Toch vind ik dat je F1 versnellingsbakken van Ferrari niet mag vergelijken met die van Porsche.

                De F1 is veel sneller en lijkt meer op handgeschakeld dan de tiptronic van Porsche.

                Hoe rap die F1 bakken schakelen is echt niet meer normaal, kijk maar eens naar de F430 Scuderia.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                  Toch vind ik dat je F1 versnellingsbakken van Ferrari niet mag vergelijken met die van Porsche.

                  De F1 is veel sneller en lijkt meer op handgeschakeld dan de tiptronic van Porsche.

                  Hoe rap die F1 bakken schakelen is echt niet meer normaal, kijk maar eens naar de F430 Scuderia.
                  F1 is ook een gerobotiseerde manueel, terwijl de Tiptronic een automaat is met zelfbedieningsmogelijkheden

                  Comment


                  • Geen koppelingspedaal = automaat.

                    Voor mij dan toch.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                      Geen koppelingspedaal = automaat.

                      Voor mij dan toch.
                      Voor velen.

                      Maar technisch is er een groot verschil.

                      Koppelomvormer of traditionele koppeling maakt veel

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Voor velen.

                        Maar technisch is er een groot verschil.

                        Koppelomvormer of traditionele koppeling maakt veel
                        Ik weet het wel hoor

                        Toch het opmerken waard, bij Ferrari neemt 90% van de kopers een niet-manuele bak met bijhorend koppelingspedaal.

                        Comment






                        • Comment






                          • Comment




                            • Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                Ik weet het wel hoor

                                Toch het opmerken waard, bij Ferrari neemt 90% van de kopers een niet-manuele bak met bijhorend koppelingspedaal.
                                huh?

                                een F430 F1 heeft toch geen koppelingspedaal?

                                Comment


                                • Ahja, m'n zin klopt niet.
                                  'met' moet 'zonder' zijn...


                                  Ik begin meer te voelen voor een groene GT3 RS. Wit zie je teveel. En oranje-zwart vind ik niet zo knap. Die zwart met grijze op vorige pagina's is mooier.

                                  Comment


                                  • Ma fak, ma fak, ma fak
                                    Zo'n RS is écht mijn droombak

                                    Comment


                                    • Moeha! De autofabrikant die bekend staat om zijn ‘Pietje Precies-cultuur’ moet dit keer zelf voertuigen terughalen. Er moeten 128 GT3’s en GT3 RS’en terug naar de garage vanwege problemen met de knopjes van de Traction Control en de PASM-vering.
                                      Deze fout kan verstrekkende gevolgen hebben. Stel je maar eens voor dat je denkt de vering van je GT3 RS bij te stellen terwijl je in werkelijkheid je TC uitschakelt. We weten allemaal wel dat de GT3-modellen niet altijd even makkelijk in de hand te houden zijn.
                                      Voor de duidelijkheid: de console die de twee functies regelt, heeft een defect. Er zijn niet fysiek knopjes op verkeerde plekken gemonteerd. Als u in bezit bent van een Porsche van het bewuste type die tussen 28 september en 9 november 2007 is gemaakt mag u binnenkort naar de garage om het euvel te laten verhelpen (bron: porsche.com).

                                      Stuttgart. Die Porsche AG, Stuttgart, lässt weltweit bei 128 Kundenfahr-
                                      zeugen vom Typ 911 GT3 und 911 GT3 RS die Schalterkonsole für die Taster “TC-Off“ (Traction Control) und “PASM“ (Porsche Active Suspen-
                                      sion Management) austauschen. Davon betroffen sind Fahrzeuge, die zwischen 28. September und 9. November 2007 produziert wurden.
                                      Bei diesen Fahrzeugen können durch die fehlerhafte Schalterkonsole eventuell die Funktion Traction Control zur Regelung der Antriebskräfte an der Hinterachse oder das PASM-System, das für die sportliche Regelung der Dämpferkraft zuständig ist, ausfallen. Bisher sind jedoch keine Fälle bekannt, die zu Beanstandungen führten.
                                      Der Werkstatt-Aufenthalt beträgt für die betroffenen Fahrzeuge rund 30 Minuten. Für die Kunden, die in Kürze informiert werden, ist diese Aktion kostenlos.
                                      Bron: autoblog.nl

                                      Comment


                                      • Wat een kinderachtig commentaar

                                        Comment


                                        • 356



                                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X