Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar wel spijtig aangezien Porsche de beste handbakken heeft die op de markt zijn.
afgelopen maandag toonde klant me haar C4S
prachtig combo, grijs, cocoaen sportdesign velgen
maar...ook een tiptronic
bweikes, weet dat ik ooit met haar aan de praat raakte omdat ze met een defender reed
afgelopen maandag toonde klant me haar C4S
prachtig combo, grijs, cocoaen sportdesign velgen
maar...ook een tiptronic
bweikes, weet dat ik ooit met haar aan de praat raakte omdat ze met een defender reed
Jammer inderdaad.
Maar bijna elke nieuwe Ferrari heeft ook een automaat...
Ahja, m'n zin klopt niet.
'met' moet 'zonder' zijn...
Ik begin meer te voelen voor een groene GT3 RS. Wit zie je teveel. En oranje-zwart vind ik niet zo knap. Die zwart met grijze op vorige pagina's is mooier.
Moeha! De autofabrikant die bekend staat om zijn ‘Pietje Precies-cultuur’ moet dit keer zelf voertuigen terughalen. Er moeten 128 GT3’s en GT3 RS’en terug naar de garage vanwege problemen met de knopjes van de Traction Control en de PASM-vering.
Deze fout kan verstrekkende gevolgen hebben. Stel je maar eens voor dat je denkt de vering van je GT3 RS bij te stellen terwijl je in werkelijkheid je TC uitschakelt. We weten allemaal wel dat de GT3-modellen niet altijd even makkelijk in de hand te houden zijn. Voor de duidelijkheid: de console die de twee functies regelt, heeft een defect. Er zijn niet fysiek knopjes op verkeerde plekken gemonteerd. Als u in bezit bent van een Porsche van het bewuste type die tussen 28 september en 9 november 2007 is gemaakt mag u binnenkort naar de garage om het euvel te laten verhelpen (bron: porsche.com).
Stuttgart. Die Porsche AG, Stuttgart, lässt weltweit bei 128 Kundenfahr-
zeugen vom Typ 911 GT3 und 911 GT3 RS die Schalterkonsole für die Taster “TC-Off“ (Traction Control) und “PASM“ (Porsche Active Suspen-
sion Management) austauschen. Davon betroffen sind Fahrzeuge, die zwischen 28. September und 9. November 2007 produziert wurden.
Bei diesen Fahrzeugen können durch die fehlerhafte Schalterkonsole eventuell die Funktion Traction Control zur Regelung der Antriebskräfte an der Hinterachse oder das PASM-System, das für die sportliche Regelung der Dämpferkraft zuständig ist, ausfallen. Bisher sind jedoch keine Fälle bekannt, die zu Beanstandungen führten.
Der Werkstatt-Aufenthalt beträgt für die betroffenen Fahrzeuge rund 30 Minuten. Für die Kunden, die in Kürze informiert werden, ist diese Aktion kostenlos.
Comment