Oorspronkelijk geplaatst door jef
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk ben benieuwd naar het resultaat als het er ooit van komt
Een grijze RS met striping (oranje dus?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk ben benieuwd naar het resultaat als het er ooit van komt
Op en top sportief, maar 't niet tonend. Of misschien nét een beetje door z'n iets bredere torso in de op maat gemaakte vest.
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEen grijze RS met striping (oranje dus?) vind ik echter wel niet te pruimen, een grijze RS zonder striping én zwarte velgen daarentegen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenZwarte striping op een grijze zou knap zijn... Ik begin nu ook te twijfelen of ik dat al gezien heb of niet.
Comment
-
Voor mij een witte GT3 RS zonder striping. Met die witte rollbar gaat 'ie er dan echt als een plain body racewagen uitzien
Velgen misschien ook wel in't wit. Of goud. Of antraciet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZie het als zo'n tiptop door Savile Row manufacturer's geklede, klassieke Brit met klasse en stijl, maar wel eentje die, als 't nodig is om b.v. de gauwdief die 'm al lopend van z'n dure aktentasje beroofde, op z'n gemak een sprintje zet en minutenlang aan sprintsnelheid kan lopen.
Een beetje als deze dus
Comment
-
Euh...
Mjah, misschien ja.
Da's gewoon een pretty standard looking 911. Ik had het eigenlijk bedoeld binnen het 911-gamma zelf, en niet binnen de autowereld in z'n geheel. En dan is een 997 GT3 een férm potente machine, en een 996 Mk.I Carrera niet mis, maar zeker ook niet speciaal (en de minst aantrekkelijke 911 ooit gemaakt, vind ik).
Niet dat ik wil zeggen dat jouw auto niet speciaal is, dus hè.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZie het als zo'n tiptop door Savile Row manufacturer's geklede, klassieke Brit met klasse en stijl, maar wel eentje die, als 't nodig is om b.v. de gauwdief die 'm al lopend van z'n dure aktentasje beroofde, op z'n gemak een sprintje zet en minutenlang aan sprintsnelheid kan lopen.
Op en top sportief, maar 't niet tonend. Of misschien nét een beetje door z'n iets bredere torso in de op maat gemaakte vest.
Beeld je diezelfde, door Savile Row manufacturer's geklede, klassieke Brit in, duur aktentasje inclusief, en geschoeid met een stevig paar Nike Air Shox', en je hebt je klassiek aangeklede GT3
Uw interpretatie is IMO op het lijf van een klassiek aangeklede Turbo gesneden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
-
Zo 'sober' en toch zo knap he
De sleutelhanger vloekt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenen hier in m'n droomcombo silber + cocoa + deze velgen
jaja Tomski dit is een VETTE Porsche
ik ga wel nog enkele jaren wachten om er mij ene aan te schaffen
alhoewel ik soms zin heb om een huurhuis te verkopen en er mij ene te bestellen
Porsche
Comment
-
ik weet toch dat ik me nooit van m'n leven een turbo of een GT3 kan kopen, dus waarom er van dromen?
maar een gewone basic 997 carrera...nog een paar jaartjes and she will be mine
ze staan nu al in de 60.000 euro tweedehands, moet te doen zijn om tegen dan een mooie te vinden voor rond de 45-50000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
je zal misschien es eentje treffen binnen budget die een tutter gezet heeft of met brandschade...
helaas pindakaas, niet voor mijn portemonnee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtendat zijn nou es stukken die nooit meer in prijs gaan zakken volgens mij, of toch niet veel (als je een degelijke wil)
je zal misschien es eentje treffen binnen budget die een tutter gezet heeft of met brandschade...
helaas pindakaas, niet voor mijn portemonnee
Ik ben realistisch genoeg om te beseffen dat dat voor mij ook nooit weglegd zal zijn maar met minder zijn we ook al tevreden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichteneen "standaard" 911 Carrera, but i'd sell my mum for it
Maar dan deze combinatie.
Comment
Comment