Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
    Ga er maar van uit dat 50% van de 911 - kopers tiptronic rijden
    States inclusief, waarschijnlijk? En in Europa alleen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      Ik ben benieuwd naar het resultaat als het er ooit van komt

Een grijze RS met striping (oranje dus?)
      Zwarte striping op een grijze zou knap zijn... Ik begin nu ook te twijfelen of ik dat al gezien heb of niet.
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
        Ik ben benieuwd naar het resultaat als het er ooit van komt
        Zie het als zo'n tiptop door Savile Row manufacturer's geklede, klassieke Brit met klasse en stijl, maar wel eentje die, als 't nodig is om b.v. de gauwdief die 'm al lopend van z'n dure aktentasje beroofde, op z'n gemak een sprintje zet en minutenlang aan sprintsnelheid kan lopen.

Op en top sportief, maar 't niet tonend. Of misschien nét een beetje door z'n iets bredere torso in de op maat gemaakte vest.

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
        Een grijze RS met striping (oranje dus?) vind ik echter wel niet te pruimen, een grijze RS zonder striping én zwarte velgen daarentegen!
        Ik vind dat striping gedoe de laatste tijd altijd maar "dubieus" van looks. 't Liefst van al een gewone zilvergrijs GT3 RS (dus de zilver/oranje, maar dan erna de striping verwijderen), met zilveren velgen, en de oranje vleugeltipjes ook in 't gewoon zilver. Dat is een "normale" GT3 RS en zo zou ik 'm bestellen. Mocht 'ie nog bestelbaar zijn. En zwarte velgjes voor slicks op te leggen. En zilveren voor de MPSC's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
          Zwarte striping op een grijze zou knap zijn... Ik begin nu ook te twijfelen of ik dat al gezien heb of niet.
          Ja, er heeft hier nog een foto gestaan daarvan, getrokken in de Source op Franco.

Comment

• Voor mij een witte GT3 RS zonder striping. Met die witte rollbar gaat 'ie er dan echt als een plain body racewagen uitzien

Velgen misschien ook wel in't wit. Of goud. Of antraciet.
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Zie het als zo'n tiptop door Savile Row manufacturer's geklede, klassieke Brit met klasse en stijl, maar wel eentje die, als 't nodig is om b.v. de gauwdief die 'm al lopend van z'n dure aktentasje beroofde, op z'n gemak een sprintje zet en minutenlang aan sprintsnelheid kan lopen.

Leuk!

Een beetje als deze dus

Comment

• Euh...

Mjah, misschien ja.

Da's gewoon een pretty standard looking 911. Ik had het eigenlijk bedoeld binnen het 911-gamma zelf, en niet binnen de autowereld in z'n geheel. En dan is een 997 GT3 een férm potente machine, en een 996 Mk.I Carrera niet mis, maar zeker ook niet speciaal (en de minst aantrekkelijke 911 ooit gemaakt, vind ik).

Niet dat ik wil zeggen dat jouw auto niet speciaal is, dus hè.

Comment

• Ach, ik ben er tevreden mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Op en top sportief, maar 't niet tonend. Of misschien nét een beetje door z'n iets bredere torso in de op maat gemaakte vest.

Dat is maar welke zwaai je aan uw keuze geeft

Beeld je diezelfde, door Savile Row manufacturer's geklede, klassieke Brit in, duur aktentasje inclusief, en geschoeid met een stevig paar Nike Air Shox', en je hebt je klassiek aangeklede GT3

Uw interpretatie is IMO op het lijf van een klassiek aangeklede Turbo gesneden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      Toch klinkt een GT3 een pak beter!

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      Sound van turbo valt gewoon in het niets, in vergelijking met de GT3. Leve atmo-sound !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

T1 en 550 spyder

Prachtig plaatje

Comment

• een "standaard" 911 Carrera, but i'd sell my mum for it

Comment

• en hier in m'n droomcombo silber + cocoa + deze velgen

Comment

• Zo 'sober' en toch zo knap he

De sleutelhanger vloekt
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                en hier in m'n droomcombo silber + cocoa + deze velgen

jaja Tomski dit is een VETTE Porsche

ik ga wel nog enkele jaren wachten om er mij ene aan te schaffen

alhoewel ik soms zin heb om een huurhuis te verkopen en er mij ene te bestellen

Porsche

Comment

• ik weet toch dat ik me nooit van m'n leven een turbo of een GT3 kan kopen, dus waarom er van dromen?

maar een gewone basic 997 carrera...nog een paar jaartjes and she will be mine

ze staan nu al in de 60.000 euro tweedehands, moet te doen zijn om tegen dan een mooie te vinden voor rond de 45-50000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                    dat zijn nou es stukken die nooit meer in prijs gaan zakken volgens mij, of toch niet veel (als je een degelijke wil)

je zal misschien es eentje treffen binnen budget die een tutter gezet heeft of met brandschade...

helaas pindakaas, niet voor mijn portemonnee

Comment

dat zijn nou es stukken die nooit meer in prijs gaan zakken volgens mij, of toch niet veel (als je een degelijke wil)

je zal misschien es eentje treffen binnen budget die een tutter gezet heeft of met brandschade...

helaas pindakaas, niet voor mijn portemonnee
                                      Idd.
                                      Ik ben realistisch genoeg om te beseffen dat dat voor mij ook nooit weglegd zal zijn maar met minder zijn we ook al tevreden

Comment

een "standaard" 911 Carrera, but i'd sell my mum for it

Zalig
                                        Maar dan deze combinatie.

Comment

Working...
                                        X