Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenMah!? Zalig!!
Hoe ziet 't er IRL uit?
Donker Fluostift oranje Maar wel vet, al die (hand)tekeningen er op maken 't wel heel speciaal.
Ziet er eigenlijk relatief normaal uit maar naar GT3000 verwachtingen zal er wel 't ene en 't andere aan veranderd zijn? EDO?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenDie Cayenne is inderdaad maar lelijk, bah.
Ter compensatie, nu een mooie Porsche:
Porsche 911 3.2 speedster WTL (werksturbolook)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk BerichtenFerme kuiten, ben er jaloers op
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenTer compensatie, nu een mooie Porsche:
Porsche 911 3.2 speedster WTL (werksturbolook)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDa's voor mij al jaren 't toppunt van automobielbouw. Staat in m'n top-zoveel (allez, ze is eredame in m'n top 3 aller tijden ).
Zo'n Speedster staat ook in mijn Top 50 Greatest Cars Ever Made.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenZou je via Porsche Exclusive een bvb een 997 Speedster kunnen laten maken? (zo'n one-off)
Comment
-
Porsche heb ik dat toch nog nooit zien doen, die verdienen geld genoeg. Maar er zijn genoeg porsche tuners.
Ik heb een vraag voor degene met al wat meer ervaring met porsche. Men zegt wel eens dat de turbo voor alle dagen is en een gt3 meer voor het weekend en op circuit. Maar is een turbo dan qua sportiviteit eerder zoals een carrera, carrera s, of nog wat sportiever?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIk heb een vraag voor degene met al wat meer ervaring met porsche. Men zegt wel eens dat de turbo voor alle dagen is en een gt3 meer voor het weekend en op circuit. Maar is een turbo dan qua sportiviteit eerder zoals een carrera, carrera s, of nog wat sportiever?
Op circuit heeft men liever het lineaire karakter van de atmo RWD GT3 in combinatie met een licht gewicht. Veel beter geschikt dus voor de racerij.
Een GT3 is dus puurder rijden, wat sportiever is in mijn ogen dan een Turbo.
En dan was er de GT2.... combinatie van lichtgewicht en geblazen motor => teveel van het goeie
Comment
-
De 9ff GT9 is denk ik qua prestaties toch de "uber Porsche".
Hoewel dit beestje gebaseerd is op de GT3 schiet er niet veel van de originele wagen meer over. Deze is ook wel bijgenaamd de Veyron Killer omdat de doelstelling was om een topsnelheid van om en bij de 409 km/h te halen. Geen idee of dit ook ooit echt op de klok gezet werk.
Blijkbaar 20 stuks van geproduceerd. Voor een zacht prijsje van ~475.000 EUR staat deze op uw oprit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
De 9ff GT9 is denk ik qua prestaties toch de "uber Porsche".
Hoewel dit beestje gebaseerd is op de GT3 schiet er niet veel van de originele wagen meer over. Deze is ook wel bijgenaamd de Veyron Killer omdat de doelstelling was om een topsnelheid van om en bij de 409 km/h te halen. Geen idee of dit ook ooit echt op de klok gezet werk.
Blijkbaar 20 stuks van geproduceerd. Voor een zacht prijsje van ~475.000 EUR staat deze op uw oprit.
Volgens mij was 430 de doelstelling.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten409 is al gehaald dacht ik.
Volgens mij was 430 de doelstelling.
Comment
Comment