Oorspronkelijk geplaatst door ffreakie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIs dat het interieur van een GTS of kan je dat carbon ook in de andere Cayenne's krijgen?
Zelfs carbon op die 'hendels' aan de midden console
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk vind het over the top.
Zelfs carbon op die 'hendels' aan de midden console
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenAnders ook wel knap
Zo'n Cayenne blijft toch een prachtig interieur hebben! Zeer edel afgewerkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenDit interieur is af! Op die houten hendels na.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenBijna toch. Ik zou me toch nog eens laten gaan in P.E. (bvb alles in leder - dak, airoutlets, steering column, etc..)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
deze vond ik de bangelijkste porsche in essen...ze mogen hem direkt inpakken
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenKijk
een tweedegansje, pretty basic op de navi na, nog 59000 euro
en sportzetels tjah... denk dat ik zelfs in de superadaptieve sportzetels nog heen en weer zit te schuiven
bij nader inzien is ie niet meer zo pretty basic
open dak, navi, xenon, meer hoef ik niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk wist dat dit te verkrijgen was maar slecht heel weinig 997's hebben die optie denk ik. Nog maar een paar keer gezien. Persoonlijk zou ik nooit zelf een open dak selecteren op de optielijst, ik gebruik zoiets toch maar zelden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk wist dat dit te verkrijgen was maar slecht heel weinig 997's hebben die optie denk ik. Nog maar een paar keer gezien. Persoonlijk zou ik nooit zelf een open dak selecteren op de optielijst, ik gebruik zoiets toch maar zelden.
Ik ben altijd blij als daar een glazen paneeltje inzit, komt er toch nog iets van licht binnen.
Maar dat zal wel een afwijking zijn veroorzaakt door mijn monovolume-verleden
Comment
Comment