Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ffreakie Bekijk Berichten
    heeft er soms iemand meer foto's van dit interieur?

Interieurkleur is black / chestnut
    Inleg is Carbon

Liefst nog met een zwart exterieur.

iemand meer foto's???

Comment

• Is dat het interieur van een GTS of kan je dat carbon ook in de andere Cayenne's krijgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
        Is dat het interieur van een GTS of kan je dat carbon ook in de andere Cayenne's krijgen?
        Ik vind het over the top.
        Zelfs carbon op die 'hendels' aan de midden console

Comment

• Wel zonder carbon:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            Wel zonder carbon:

Véél beter!

Comment

• Anders ook wel knap

Zo'n Cayenne blijft toch een prachtig interieur hebben! Zeer edel afgewerkt.

Comment

• Dit interieur is af! Op die houten hendels na.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                  Ik vind het over the top.
                  Zelfs carbon op die 'hendels' aan de midden console
                  Ik vind het wel nog iets hebben maar volgens mij moet het met een andere interieurkleur mooier zijn. Dat bruin past daar niet zo goed bij, met zwart leder zou het 100keer mooier zijn denk ik. Zou carbon met zwart leder wel eens willen zien.
                  Last edited by ; 11/12/2007, 00:10.

Comment

Anders ook wel knap

Zo'n Cayenne blijft toch een prachtig interieur hebben! Zeer edel afgewerkt.
                    Met uitzondering op de aluminium accenten na, is idd te plastiekerig voor in een auto van dit caliber.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                      Dit interieur is af! Op die houten hendels na.
                      Bijna toch. Ik zou me toch nog eens laten gaan in P.E. (bvb alles in leder - dak, airoutlets, steering column, etc..)

Comment

Bijna toch. Ik zou me toch nog eens laten gaan in P.E. (bvb alles in leder - dak, airoutlets, steering column, etc..)

*kucht*$$$$$

Comment

• deze vond ik de bangelijkste porsche in essen...ze mogen hem direkt inpakken

Comment

• 2010

Comment

• Kijk

een tweedegansje, pretty basic op de navi na, nog 59000 euro

en sportzetels tjah... denk dat ik zelfs in de superadaptieve sportzetels nog heen en weer zit te schuiven

bij nader inzien is ie niet meer zo pretty basic

open dak, navi, xenon, meer hoef ik niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten

deze vond ik de bangelijkste porsche in essen...ze mogen hem direkt inpakken
                                De velgen die eronder staan zijn wel de moeite maar die voorspoiler is niet echt m'n ding.

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                Kijk

een tweedegansje, pretty basic op de navi na, nog 59000 euro

en sportzetels tjah... denk dat ik zelfs in de superadaptieve sportzetels nog heen en weer zit te schuiven

bij nader inzien is ie niet meer zo pretty basic

open dak, navi, xenon, meer hoef ik niet
                                Dus meer opties heeft deze niet ziet er niet slecht uit om nog 'basic' genoemd te worden Meer hoeft voor mij ook niet, wat je echt nodig hebt zit erin. 997

Comment

• ik dacht echt dat de 997 niet met schuifdak te krijgen was, dat je daarvoor naar de Targa moest gaan kijken maar niks is dus minder waar

Comment

• Ik wist dat dit te verkrijgen was maar slecht heel weinig 997's hebben die optie denk ik. Nog maar een paar keer gezien. Persoonlijk zou ik nooit zelf een open dak selecteren op de optielijst, ik gebruik zoiets toch maar zelden.

Comment

Ik wist dat dit te verkrijgen was maar slecht heel weinig 997's hebben die optie denk ik. Nog maar een paar keer gezien. Persoonlijk zou ik nooit zelf een open dak selecteren op de optielijst, ik gebruik zoiets toch maar zelden.
                                      Mijn voorkeur zou uitgaan naar ééntje met een schuif/kanteldak, da's een optie die ik echt mis, je krijgt een constante stream of fresh air in de auto met een comfort dat je nooit haalt door je raam op een spleetje te draaien

Comment

Ik wist dat dit te verkrijgen was maar slecht heel weinig 997's hebben die optie denk ik. Nog maar een paar keer gezien. Persoonlijk zou ik nooit zelf een open dak selecteren op de optielijst, ik gebruik zoiets toch maar zelden.
                                        Je moet het daarom nog niet open zetten, maar zo een zwart dak op 5cm boven je hoofd is toch maar een raar gevoel.
                                        Ik ben altijd blij als daar een glazen paneeltje inzit, komt er toch nog iets van licht binnen.

Maar dat zal wel een afwijking zijn veroorzaakt door mijn monovolume-verleden

Comment

• ook wel graag het GT3 wiel maar dat kan ik voor m'n kerst het jaar erop wel vragen

Comment

Working...
                                          X