Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • @ Carlito: voor extra lichtinval zou ik het misschien ook nog overwegen.

    Comment


    • Schuifdak vind ik nochtans de max, om bij zachtere temperaturen te kunnen genieten van de sound !!! Ik zet het altijd op de kantelstand trouwens, anders tocht het teveel.

      Tomski, qua zetel : zeker als je echt smal bent zijn adaptieve zetels de (dure) oplossing. Niets is vervelender dan te zitten schuiven in de zetels als je sportief bochtjes gaat rijden, je boet veel in aan rijplezier. Keep it in mind...

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten


        deze vond ik de bangelijkste porsche in essen...ze mogen hem direkt inpakken
        Dit vind ik heel knappe velgen : welk merk en model ?

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
          Dit vind ik heel knappe velgen : welk merk en model ?
          Rinspeed

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
            Schuifdak vind ik nochtans de max, om bij zachtere temperaturen te kunnen genieten van de sound !!! Ik zet het altijd op de kantelstand trouwens, anders tocht het teveel.

            Tomski, qua zetel : zeker als je echt smal bent zijn adaptieve zetels de (dure) oplossing. Niets is vervelender dan te zitten schuiven in de zetels als je sportief bochtjes gaat rijden, je boet veel in aan rijplezier. Keep it in mind...
            ik vrees er wat voor dat ik binnen budget een Carrera ga vinden die die optie heeft, volgens mij is dat iets dat enkel wordt genomen op de duurdere uitgeruste versies S, 4S & Tuurbo

            ik ga er een mooie 997 C2 er toch niet voor laten staan

            Comment


            • zalig klassiek


              Comment


              • waarom zetten ze eigenlijk de sleutel links langs het stuur? om het de carjackers nog makkelijker te maken de sleutels te pikken?

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                  waarom zetten ze eigenlijk de sleutel links langs het stuur? om het de carjackers nog makkelijker te maken de sleutels te pikken?
                  Dat is nog een overblijfsel van running start bij Le Mans.

                  Zo was het mogelijk om je wagen te starten én tegelijk in 1e te zetten.
                  Tijdsbesparend

                  Comment


                  • je bent dat rap gewoon vind ik...ik betrap er mezelf op dat als ik een paar dagen met de P gereden heb, dat ik dan altijd op zoek ben naar de sleutel aan de linkse kant

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                      je bent dat rap gewoon vind ik...ik betrap er mezelf op dat als ik een paar dagen met de P gereden heb, dat ik dan altijd op zoek ben naar de sleutel aan de linkse kant
                      koop je nog een leuke Saab bij, dan is het hek helemaal van de dam

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                        je bent dat rap gewoon vind ik...ik betrap er mezelf op dat als ik een paar dagen met de P gereden heb, dat ik dan altijd op zoek ben naar de sleutel aan de linkse kant
                        Idd.

                        En als je er dan een tijdje niet mee hebt gereden zoek je het rechts in de Porsche

                        Opmerkelijk hoe snel je automatisch met je linkerhand de sleutel gaat vasthouden

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Je moet het daarom nog niet open zetten, maar zo een zwart dak op 5cm boven je hoofd is toch maar een raar gevoel.
                          Ik ben altijd blij als daar een glazen paneeltje inzit, komt er toch nog iets van licht binnen.

                          Maar dat zal wel een afwijking zijn veroorzaakt door mijn monovolume-verleden
                          Er zijn best wel veel 911's die met schuifdak worden besteld, hoor. Maar het is geen glazen schuifdak (enkel stalen). Voor dat glazen paneeltje moet je ineens de Targa nemen

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                            Er zijn best wel veel 911's die met schuifdak worden besteld, hoor. Maar het is geen glazen schuifdak (enkel stalen). Voor dat glazen paneeltje moet je ineens de Targa nemen
                            en schuift dat effectief of is dat enkel een kanteldakje?

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                              ik vrees er wat voor dat ik binnen budget een Carrera ga vinden die die optie heeft, volgens mij is dat iets dat enkel wordt genomen op de duurdere uitgeruste versies S, 4S & Tuurbo

                              ik ga er een mooie 997 C2 er toch niet voor laten staan
                              Die adaptive seats zijn idd de max, maar zijn redelijk duur en ga je idd niet vinden op een redelijk 'basis' uitgerust exemplaar. Wordt in het algemeen trouwens niet heel veel als optie gekozen, omdat de gewone sportexemplaren al verdraaid goed zitten. Maar ja, hangt natuurlijk af van het postuur van de bestuurder... en in jouw geval kan ik mss de carbon racekuipjes aanraden

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                en schuift dat effectief of is dat enkel een kanteldakje?
                                Schuif en kantel

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                  Schuif en kantel
                                  en wa schuift da?

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                    Die adaptive seats zijn idd de max, maar zijn redelijk duur en ga je idd niet vinden op een redelijk 'basis' uitgerust exemplaar. Wordt in het algemeen trouwens niet heel veel als optie gekozen, omdat de gewone sportexemplaren al verdraaid goed zitten. Maar ja, hangt natuurlijk af van het postuur van de bestuurder... en in jouw geval kan ik mss de carbon racekuipjes aanraden


                                    ook als ik mij nen extra winterpull aandoe?

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten


                                      ook als ik mij nen extra winterpull aandoe?
                                      ...in jouw geval helpen drie dikke ski-jassen, maar dan zou ik de basis zeteltjes nemen met alcantara middenstrook, want anders vlieg je bij de eerste bocht tegen het zijraam

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                        ...in jouw geval helpen drie dikke ski-jassen, maar dan zou ik de basis zeteltjes nemen met alcantara middenstrook, want anders vlieg je bij de eerste bocht tegen het zijraam
                                        check dan heb ik er nog 12 in reserve

                                        Comment


                                        • nog een vraagje: die stiksels op het dashboard en rond de middenconsole, is dat standaard?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X