Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Je moet het daarom nog niet open zetten, maar zo een zwart dak op 5cm boven je hoofd is toch maar een raar gevoel.
    Ik ben altijd blij als daar een glazen paneeltje inzit, komt er toch nog iets van licht binnen.

Maar dat zal wel een afwijking zijn veroorzaakt door mijn monovolume-verleden
    En nu rijd je niet meer met monovolumes ofzo?

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
    ook wel graag het GT3 wiel maar dat kan ik voor m'n kerst het jaar erop wel vragen

Dik!

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
    flets?? komaan

ik zou ze niet anders willen op een zwarte

op een zilveren zouden ze oranje mogen zijn, maar dan zit ik weer in RS budgetklasse te dromen
    AF!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
      Ik heb eens gelezen dat 'the prodigy' de meest gevaarlijke muziek voor in de auto is. Het klopt dus
      En nog geen klein beetje, amai, das nog eens agressieve muziek zeg
      Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
        Kijk

een tweedegansje, pretty basic op de navi na, nog 59000 euro

en sportzetels tjah... denk dat ik zelfs in de superadaptieve sportzetels nog heen en weer zit te schuiven

bij nader inzien is ie niet meer zo pretty basic

open dak, navi, xenon, meer hoef ik niet
        Ook 19'ers he.

Knap!
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Heb je hun laatste cd "Alive" al?

Gewoon de hele set die ze deze zomer in Bercy, Parijs hebben gedraaid, meesterlijk goed (en hard)!
          Eén van de beste cd's die ik ooit in m'n pollekes heb gehad! Bijkomend voordeel van de cd is dat je steevast te vroeg aankomt op afspraken
          Heel die cd is gewoon vet, schitterende muziek!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
            Ook 19'ers he.

Knap!
            denk dat dat de 18" basisvelg is als ik me niet vergis

Comment

Meer moet dat niet zijn

Die is gewoon AF, superlekker zo

Als ik deze zo zie denk ik dat ik op een gewone 997 toch het Aero-pakket zou bestellen, geeft net iets extra aan de Porsche.
              Last edited by ; 11/12/2007, 14:59.

Comment

Ik heb al hun CD's

Ik ben nog speciaal naar Pukkelpop geweest 2 zomers geleden om hen te zien, het was leuk
                Respect!

Ik had tweede zit toen, ik dacht dat ik dood ging!

Comment

Volgens mij ook, tenzij je die ondertussen ook in 19" kan krijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Volgens mij ook, tenzij je die ondertussen ook in 19" kan krijgen.
                    Mij lijken het de 19" Carrera Classic's. Lijken best veel op de standaardexemplaren.

Meer foto's, tomski?
                    1991 Mazda MX-5 NA
                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                      Mij lijken het de 19" Carrera Classic's. Lijken best veel op de standaardexemplaren.

Meer foto's, tomski?
                      het zijn idd 19" velgen

ABS, Stabilitätskontrolle, Einparkhilfe, Zentralverriegelung, el. Wegfahrsperre, Lederausstattung, Leichtmetallfelgen, Navigationssystem, Sitzheizung, Schiebedach, el. Fensterheber, Xenonscheinwerfer Leder schwarz, Sitzheizung, Navigationssystem, Schiebedach, Klimaautomatik, Xenonlicht, CD Wechsler, Alufelgen 19 Zoll, 6 Gang, 1.Hand,Scheckheftgepflegt,Wenn Sie weitere Fragen haben, rufen Sie uns an! Irrtümer, Zwischenverkauf und Druckfehler vorbehalten. I N F O TEL.NR. : 0049(0)1795661928, das Kfz wird im Kundenauftrag verkauft.!!!!!

Comment

ABS, Stabilitätskontrolle, Einparkhilfe, Zentralverriegelung, el. Wegfahrsperre, Lederausstattung, Leichtmetallfelgen, Navigationssystem, Sitzheizung, Schiebedach, el. Fensterheber, Xenonscheinwerfer Leder schwarz, Sitzheizung, Navigationssystem, Schiebedach, Klimaautomatik, Xenonlicht, CD Wechsler, Alufelgen 19 Zoll, 6 Gang, 1.Hand,Scheckheftgepflegt,Wenn Sie weitere Fragen haben, rufen Sie uns an! Irrtümer, Zwischenverkauf und Druckfehler vorbehalten. I N F O TEL.NR. : 0049(0)1795661928, das Kfz wird im Kundenauftrag verkauft.!!!!!
                        Zwei mal Schiebedach? Wo stecken die denn?

Comment

Overlaatst heeft een Amerikaans museum nog een beloning uitgereikt van $1 miljoen voor wie de wagen vindt.

hier met die $1 miljoen!

(PS: ik weet wel dat dit niet dé wagen is maar 't is wel een echte 550 )

Comment

zucht.... ff die zak met geld zoeken die hier nog ergens moet liggen

Kon ik da maar es 100% afschrijven op de zaak

Comment

• Gemballa Mirage GT ...

Comment

• little bastard

the Prodigy

daft punk

Mirage gt in een glitterkleurke

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                  Gewoon de hele set die ze deze zomer in Bercy, Parijs hebben gedraaid, meesterlijk goed (en hard)!
                                  Eén van de beste cd's die ik ooit in m'n pollekes heb gehad! Bijkomend voordeel van de cd is dat je steevast te vroeg aankomt op afspraken

Wel oppassen met 'one more time', dan blijf je wel rijden. Om van 'around the world' nog maar te zwijgen

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                  Respect!

Ik had tweede zit toen, ik dacht dat ik dood ging!
                                  Er staan filmpjes van op youtube, als dat een troost mag zijn

Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                  hier met die $1 miljoen!

(PS: ik weet wel dat dit niet dé wagen is maar 't is wel een echte 550 )

Een van m'n eerste aankopen na het winnen van euromillions.
                                  Wat een prachtige wagen toch, de voorvader van de Boxster.

Prachtig beeldmateriaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Dat is nog een overblijfsel van running start bij Le Mans.

Zo was het mogelijk om je wagen te starten én tegelijk in 1e te zetten.
                                    Tijdsbesparend
                                    Inderdaad klopt, hetzelfde geldt ook voor Bentley.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      Zou je via Porsche Exclusive een bvb een 997 Speedster kunnen laten maken? (zo'n one-off)
                                      Nooit.

Een constructeur moet ten aanzien van al z'n producten aan dermate veel criteria beantwoorden, en vooral de veiligheidsaspecten en de homologatie zouden waanzinnig veel geld kosten, denk ik.

Ik vermoed dat, als je 't serieus meent én de centen hebt, ze je veel liever naar 'n losvast met hen samenwerkend bedrijf zullen sturen. Geen idee welk, maar ik vermoed dat je echt wel een neen zal krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Nooit.

Een constructeur moet ten aanzien van al z'n producten aan dermate veel criteria beantwoorden, en vooral de veiligheidsaspecten en de homologatie zouden waanzinnig veel geld kosten, denk ik.

Ik vermoed dat, als je 't serieus meent én de centen hebt, ze je veel liever naar 'n losvast met hen samenwerkend bedrijf zullen sturen. Geen idee welk, maar ik vermoed dat je echt wel een neen zal krijgen.
                                        Ik verwachtte al zo'n atnwoord eigenlijk..

'k Geloof wel dat Rinspeed dat zou kunnen, die hebben namelijk al veel rare (road-legal) Porsche's en anderen op de baan gezet...

Comment

Een van m'n eerste aankopen na het winnen van euromillions.
                                          make that wat Porsche betreft voor mij een 917K

Comment

Working...
                                          X