Hoe herken je een Posj met het PASM? knopje ergens in interieur?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenHoe herken je een Posj met het PASM? knopje ergens in interieur?
Op deze foto het tweede knopje van links, onderaan :
Een geoefend oog kan eventueel ook opmerken dat de wagen 1 cm lager ligt...
Of eventueel nog simpeler : bij een S is PASM standaard, het moet al lukken dat het sportonderstel eronder zit, dat is dan nog eens 1 cm lager.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenOnder andere, ja. Knopje zit helemaal onderaan de PCM console.
Op deze foto het tweede knopje van links, onderaan :
Een geoefend oog kan eventueel ook opmerken dat de wagen 1 cm lager ligt...
Of eventueel nog simpeler : bij een S is PASM standaard, het moet al lukken dat het sportonderstel eronder zit, dat is dan nog eens 1 cm lager.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DennisVR Bekijk BerichtenDat knopje heb ik dus niet, maar lig wel 2cm lager Altijd nog content van die optie
Je hebt de coolste optie in Porsche-land! En ze is nog gratis ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DennisVR Bekijk Berichten
knappe velgen. Ja, niet OEM
(ja, ik weet dat het niet mag, maar als ex-kraker en anti-globalist heb ik altijd dat rebelse kantje gehad )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenNiet mis, maar beeld je die wagen in met de oranje strepen onderaan en oranje velgen ... Het zou toch mooier zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZo'n sleepoog krijgt de mijne ook!
(ja, ik weet dat het niet mag, maar als ex-kraker en anti-globalist heb ik altijd dat rebelse kantje gehad )
Comment
-
Edo 770 pk carrera gt
Voor wie niet genoeg heeft aan een normale Carrera GT, heeft Edo Competition nu een drietal tuningspakketjes klaarliggen. Die verhogen het motorvermogen van de standaard 612pk naar 670, 715 of 770 pk. We zagen al eerder een sneak-preview, maar nu is hij dus officieel. Om dit resultaat te bereiken zijn er o.a andere luchtinlaten gemonteerd […]
En wie niet alleen go maar ook show wil kan nog altijd het gemballa uiterlijk nemen. Dan matcht de show de go tenminste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenwel jammer dat op Carwalls.com en dieselstation.com alle Porsche wallpapers in opdracht van Porsche zelf zijn moeten verwijderd worden
Comment
-
Wie kan mij garanderen dat een 993 in waarde blijft stijgen ? Zijn daar cijfers van ? Is het omdat het de laatste serie luchtgekoelde zijn , dat ze hun waarde zo behouden ?
Wat is het risico bij de aankoop van een 993 ? Wat waren hun gevoelige punten ?
Tiptronic sowieso af te raden ?
Graag veel informatie aub !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichtenhttp://www.autozone.be/auto_j2ee/gg/...s=&pActief=occ
Zeer lekkere 993 2S !!
Enkel spijtig dat het een tiptronic is ..
En wat een prijzen hé, niet te geloven
Comment
Comment