Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe herken je een Posj met het PASM? knopje ergens in interieur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
      Hoe herken je een Posj met het PASM? knopje ergens in interieur?
      Onder andere, ja. Knopje zit helemaal onderaan de PCM console.

Op deze foto het tweede knopje van links, onderaan :

Een geoefend oog kan eventueel ook opmerken dat de wagen 1 cm lager ligt...

Of eventueel nog simpeler : bij een S is PASM standaard, het moet al lukken dat het sportonderstel eronder zit, dat is dan nog eens 1 cm lager.
      Last edited by ; 12/12/2007, 11:39.

Comment

• Thanks Tuur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
          Onder andere, ja. Knopje zit helemaal onderaan de PCM console.

Op deze foto het tweede knopje van links, onderaan :

Een geoefend oog kan eventueel ook opmerken dat de wagen 1 cm lager ligt...

Of eventueel nog simpeler : bij een S is PASM standaard, het moet al lukken dat het sportonderstel eronder zit, dat is dan nog eens 1 cm lager.
          Dat knopje heb ik dus niet, maar lig wel 2cm lager Altijd nog content van die optie

Comment

• edit.

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• knappe velgen. Ja, niet OEM

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DennisVR Bekijk Berichten
                  Dat knopje heb ik dus niet, maar lig wel 2cm lager Altijd nog content van die optie
                  't zou der nog aan mankeren!!

Je hebt de coolste optie in Porsche-land! En ze is nog gratis ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DennisVR Bekijk Berichten

knappe velgen. Ja, niet OEM
                    Zo'n sleepoog krijgt de mijne ook!

(ja, ik weet dat het niet mag, maar als ex-kraker en anti-globalist heb ik altijd dat rebelse kantje gehad )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                      Niet mis, maar beeld je die wagen in met de oranje strepen onderaan en oranje velgen ... Het zou toch mooier zijn.
                      I disagree.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                        Zo'n sleepoog krijgt de mijne ook!

(ja, ik weet dat het niet mag, maar als ex-kraker en anti-globalist heb ik altijd dat rebelse kantje gehad )
                        waarom mag dat niet

Comment

• Edo 770 pk carrera gt

Voor wie niet genoeg heeft aan een normale Carrera GT, heeft Edo Competition nu een drietal tuningspakketjes klaarliggen. Die verhogen het motorvermogen van de standaard 612pk naar 670, 715 of 770 pk. We zagen al eerder een sneak-preview, maar nu is hij dus officieel. Om dit resultaat te bereiken zijn er o.a andere luchtinlaten gemonteerd […]

En wie niet alleen go maar ook show wil kan nog altijd het gemballa uiterlijk nemen. Dan matcht de show de go tenminste.

Comment

• Comment

• wel jammer dat op Carwalls.com en dieselstation.com alle Porsche wallpapers in opdracht van Porsche zelf zijn moeten verwijderd worden

Comment

• Ja dat was me ook opgevallen vorige week

Comment

• Zeer lekkere 993 2S !!

Enkel spijtig dat het een tiptronic is ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                    wel jammer dat op Carwalls.com en dieselstation.com alle Porsche wallpapers in opdracht van Porsche zelf zijn moeten verwijderd worden
                                    Ik ben vol ongeloof gaan kijken, en het is nog waar ook. Why?

Comment

• Wie kan mij garanderen dat een 993 in waarde blijft stijgen ? Zijn daar cijfers van ? Is het omdat het de laatste serie luchtgekoelde zijn , dat ze hun waarde zo behouden ?

Wat is het risico bij de aankoop van een 993 ? Wat waren hun gevoelige punten ?

Tiptronic sowieso af te raden ?

Graag veel informatie aub !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                        http://www.autozone.be/auto_j2ee/gg/...s=&pActief=occ

Zeer lekkere 993 2S !!

Enkel spijtig dat het een tiptronic is ..
                                        Inderdaad lekker !! Ook zie ik liever een zwart interieur dan blauw, daar raak je snel op uitgekeken (spreek uit ervaring).

En wat een prijzen hé, niet te geloven

Comment

• Damn, zo'n Cayman S met SportDesign velgen is toch serieus om van te smullen hoor!

Comment

Working...
                                          X