Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
    Wie kan mij garanderen dat een 993 in waarde blijft stijgen ? Zijn daar cijfers van ? Is het omdat het de laatste serie luchtgekoelde zijn , dat ze hun waarde zo behouden ?

Wat is het risico bij de aankoop van een 993 ? Wat waren hun gevoelige punten ?

Tiptronic sowieso af te raden ?

Graag veel informatie aub !
    Blijven stijgen denk ik niet, hangt in grote mate af van de koopkracht op dat ogenblik hé, als de economie goed draait, worden er soms zotte prijzen neergeteld voor een 993, gaat het minder, dan blijven ze staan voor diezelfde zotte prijzen.

Risico's voor een 993 ? Niet erg veel denk ik, gewoon maken dat je een ongevalvrije te pakken krijgt en goed onderhouden is. Voor de rest checken op roestvorming en ff zien als de motor niet teveel olie lekt, liefst geen natuurlijk.

Tiptronic, je bent ervoor of niet. Ik zou het absoluut NIET moeten hebben op een 993, weg sportiviteit !

Als je een Porsche wil kopen waarmee je dagelijks kan rijden en niet (te veel) in waarde mag zakken, zeker een 993 !! Of een 964, die doen het ook goed op de 2dehandsmarkt, kan erover meespreken.

Comment

• Ja maja, zoiets koop je als weekendwagen hé !

Als troetelwagen (), iets waar je veel zorg voor draagt en weinig mee rijdt, én de moment dat je ermee rijdt dat je dan ook eens stevig mag doorgassen..

Voor mij is de 993 4S dé knapste Porsche ooit gebouwd ! Ik vind ze alleen te veel geld gaan voor een toch wel vrij oud model, als je ziet dat je voor 65000 EUR ook al een deftige Carrera 997 hebt met evenveel km's ..

Misschien is het te gek om op vrij jonge leeftijd al zo een wagen aan te schaffen (betaalbare Porsche, puur als weekendwagen), maar toch droom ik ervan !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
        http://www.autozone.be/auto_j2ee/gg/...s=&pActief=occ

Zeer lekkere 993 2S !!

Enkel spijtig dat het een tiptronic is ..

Bloody hell, houden die dingen hun waarde werkelijk zo goed?

Comment

• 'Wat een zot ervoor wil geven'
          Het probleem is dat er weinig aanbod is Maar werkelijke verkoopprijs zal wel wat lager liggen.

Het is een 2S, zeldzaam in zo goede staat.
          En blijkbaar hele historiek voorhanden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten

Daar zou ik mijn kerstcadeau wel vinden!

Comment

• nog een aantal knappe "P" van in Essen motroshow

Vindt het wel knap zo matzwarte wagens ;-)

Mvg Bert

Comment

• 'k Vraag me af hoe je zo iets detailet..

Comment

• Niet. Je laat dat gewoon verder vuil worden, 't is 't enige dat je met zo'n kutlak kan doen. Ik vind het verschrikkelijk... en die gehele auto is om te spouwen zo lelijk.

Iets anders nu. Dark olive.

Comment

• Je moet durven.

Speciaal, maar ik vind 't eigenlijk niet mooi.

Comment

• Gele stikking, assorti met 't koetswerkkleur.

Niet mijn smaak, dat geel, maar toch leuk om zien hoe ver je kan gaan met een simpele Porsche Exclusive optie.

Comment

• 997 turbo met 't exterieurpack in alu-look, en binnenin een heleboel zaken in glanzend zwarte lak.

Comment

• Oemphf!! Eerste keer dat ik turbo-velgen WEL knap vind.

Maar nen automatic... Alhoewel, leuk rijden zal dat ook wel. Maar toch liever een manueeltje...

Comment

• leder marmergrijs, nice

Comment

• 't Is me 't kleurencombootje wel, dit. En toch, niet mis.

Carrera 2 turbo look cabrio automatic in die kleurencombo

zo zijn er geen twee denk ik

Comment

• Nog vetter, dit.

Over heupen gesproken.

Comment

• Puur & standaard.

Me dunkt komt dit dicht bij de ideale bobo-Porsche.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Me dunkt komt dit dicht bij de ideale bobo-Porsche.
                                    Dit ook.

Faaaaaaak man, psychedelische zetelbekleding, it's wiiiiieeerd.

Comment

• Over vreemde(re) kleuren(combinaties) gesproken.

Dat interieur doet me denken aan zo'n Longchamp-tas (of hoe je dat ook schrijft).

Comment

• Euhm.

Comment

• I like this colour combo!

Comment

Working...
                                          X