Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Ik zou de velgen ook standaard laten. En sinds dat stuur in alcantara te confituren valt, zit dat er bij mij steevast bij. Duur, maar *spritz*.
    En de pook dan ook he. Maar enkel stuur in pook in alcantara is ook een beetje raar vind ik, 't moet absoluut elders terugkomen.

Dus 't dak (binnenkant he, duh ) in 't zelfde alcantara, en misschien nog een lapje op de zetels ook...
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• You fashion victim.

(hoor wie 't zegt )

Enkel functioneel. Een stuur dat glijdt, ne pook moete maar wat steviger beetpakken.

Wat 't salon betreft, 'k weet 't niet meer allemaal van buiten, 'k heb wel de mail gehad met de gehele lineup, maar 'k vind die niet meer terug. Maar 'k ben wel zo goed als zeker dat er een macadamia model staat, maar ik dacht dat 't een cabrio was, met binnenin bicolor zwart/beige en zwarte matten. Then again: 'k kan me vergissen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
        Is dat zo'n eerste Tiptronic?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          Is dat zo'n eerste Tiptronic?
          Inderdaad, de 964 tip

Comment

Ze zijn er al!!

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Inclusief marge.

/me likes...
            Gatverdamme

Comment

• nog maar de eerste clubsport dat ik zie...

Comment

• mmmm even better!

Al moet 'ie wel in een donkere kleur om die kieuwen wat te verbergen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                  mmmm even better!

Al moet 'ie wel in een donkere kleur om die kieuwen wat te verbergen!
                  bwa, geef mij maar een gele of cobaltblauw...
                  ale gewoon liever een GT3 RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                    Wie kan mij garanderen dat een 993 in waarde blijft stijgen ? Zijn daar cijfers van ? Is het omdat het de laatste serie luchtgekoelde zijn , dat ze hun waarde zo behouden ?

Wat is het risico bij de aankoop van een 993 ? Wat waren hun gevoelige punten ?

Tiptronic sowieso af te raden ?

Graag veel informatie aub !
                    Kennis van mij heeft een 993 en 996 met tiptronic gehad.
                    996 zou ie direct terug met Tip nemen (hoewel ie nu een manuele heeft ), 993 manueel. Blijkbaar stond dat nog niet zo op punt blijkbaar.

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Iets anders nu. Dark olive.

Eentje bij ons in de straat heeft zo een 4S Cabrio. Met donkerbeige interieur en kap. Knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                      nog maar de eerste clubsport dat ik zie...

Vind het wel spijtig dat ze de GT3 kuipen niet aanbieden voor de GT2.

Die nieuwe zetel is perfect voor de Carrera's en Turbo's als je vanachter eens iemand wil inproppen. En natuurlijk voor de Amerikanen, die omwille van airbagwetgeving geen kuipen konden krijgen in hun GT3/GT3RS
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                        Vind het wel spijtig dat ze de GT3 kuipen niet aanbieden voor de GT2.
                        Idem, die nieuwkes tonen zo dik

Comment

Puur & standaard.

Me dunkt komt dit dicht bij de ideale bobo-Porsche.
                          Deze is gewoon überknap!! I want one!

Comment

• Comment

• Comment

• DIK

Comment

• Fuck wat baal ik dat die weg is...

2e vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Fuck wat baal ik dat die weg is...

Dat matte op die wielkasten is zo'n mooi detail

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                      Dat matte op die wielkasten is zo'n mooi detail
                                      Als ik zag hoe die dingen al aangeslagen waren door steenslag was ik blij dat ze erophingen Bovenop die wielkast was wel een serieuze steenslagaanslag

hoe vet moeten de jaren 80 wel niet geweest zijn

Comment

Dit interieur (heet blijkbaar "nephrite-groen") had ook de 996 Carrera2 "GT3 lookalike" van m'n ex-werkgever.

Honestly, how friggin' ugly is THAT?

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Blauw leder, bruin hout, en een beetje zwart plastic.

hout is echt wel fout in een Porsche

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten

hout is echt wel fout in een Porsche
                                          Ik zou wel de lijsten op het dashboard in hout durven nemen op een Dark Olive met beige interieur.
                                          Wel NOOIT het PCM in hout!

Comment

Working...
                                          X