Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Enkel functioneel. Een stuur dat glijdt, ne pook moete maar wat steviger beetpakken.
Wat 't salon betreft, 'k weet 't niet meer allemaal van buiten, 'k heb wel de mail gehad met de gehele lineup, maar 'k vind die niet meer terug. Maar 'k ben wel zo goed als zeker dat er een macadamia model staat, maar ik dacht dat 't een cabrio was, met binnenin bicolor zwart/beige en zwarte matten. Then again: 'k kan me vergissen.
Wie kan mij garanderen dat een 993 in waarde blijft stijgen ? Zijn daar cijfers van ? Is het omdat het de laatste serie luchtgekoelde zijn , dat ze hun waarde zo behouden ?
Wat is het risico bij de aankoop van een 993 ? Wat waren hun gevoelige punten ?
Tiptronic sowieso af te raden ?
Graag veel informatie aub !
Kennis van mij heeft een 993 en 996 met tiptronic gehad.
996 zou ie direct terug met Tip nemen (hoewel ie nu een manuele heeft ), 993 manueel. Blijkbaar stond dat nog niet zo op punt blijkbaar.
Vind het wel spijtig dat ze de GT3 kuipen niet aanbieden voor de GT2.
Die nieuwe zetel is perfect voor de Carrera's en Turbo's als je vanachter eens iemand wil inproppen. En natuurlijk voor de Amerikanen, die omwille van airbagwetgeving geen kuipen konden krijgen in hun GT3/GT3RS
Comment