Zetelverwarming?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenmijn favoriete combo: zilver + 19" Sportdesign
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenmaar dan zou ik twijfelen tussen volleder terracotta of cocoa
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenik vind het terracotta wel warmer
Dus kies ik voor dat prachtige cocoa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten1: bestaat PSE voor de 987?
2: naplaatsbaar?
3: indien nee op 1 of beide voorgaande vragen: andere mogelijkheden om een "lekkerdere" racy sound erop te krijgen?
2. Wellicht wel, bij de 997 is dat toch mogelijk
3. Natuurlijk, tuners genoeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten1. Ja, maar nog niet zo lang, ik denk pas vanaf ergens in 2006.
2. Wellicht wel, bij de 997 is dat toch mogelijk
3. Natuurlijk, tuners genoeg
Eisenmann zou eventueel mogen, maar ik had eerder Ruf en 9ff in gedachten
Comment
-
kijk es aan toch, 50000 euro MwSt. ausweisbar
lekker uitgerust ook
19-Zoll SportDesign Rad
3-Speichen-Sportlenkrad Glattleder
6-Gang Schaltgetriebe
Automatisch abblendbare Innen- / Außenspiegel
BOSE® Surround Sound-System, inklusive CD-Ablage
Bi-Xenon Scheinwerfer
CD-Wechsler CDC-4 (sechsfach)
DVD Navigationsmodul für PCM
Gepäckschott
Heckscheibenwischer
HomeLink® (Garagentoröffner)
Innenraumüberwachung
Klimaautomatik
ParkAssistent (hinten)
Passivhörer für Telefonmodul
Porsche Active Suspension Management (PASM)
Rain Sensor
Reifendruckkontrollsystem (RDK)
SPORTSITZ LEHNENSCHALE RE. ELEKTR.
Sitzheizung
Sport Chrono Paket Plus
Telefonmodul für PCM
Tempostat
Windschutzscheibe mit Graukeil
Comment
-
Tuner
Die van daarboven vind ik zalig. Non-Multifunktional Sportlenkrad
Comment
-
ik hou niet van multifunctional stuurwielkes bij Porsche, gTa was getuige tijdens de driftsessie op de Porsche Days dat ik wat wild aan het sturen was en het stuur kreeg ne serieuze kickback en liet het door mijn handpalm glijden en opeens hapt één van die knoppekes een serieuze hap vlees uit mijne vinger
en maar bloeden
Comment
-
Kerel
Ik vind't gewoon mooier zonder knoppies. En 't doet me aan de GT3 denken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenKerel
Ik vind't gewoon mooier zonder knoppies. En 't doet me aan de GT3 denken
ceci n'est pas un geeteedrie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtendan moet je wel een sticker op je achterruit hangen
ceci n'est pas un geeteedrie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenOp ne Cayman
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenda's allemaal eenheidsworst zenne
Comment
-
ik voel me soms zo schuldig dak van de meeste duitse auto's de typecode's ken want ik gebruik da veel als we over auto's bezig zijn en dan staat iedereen mij zo te bekijken van wtf zegt die nu allemaal, wij verstaan da ni zenne, nen Beejemwee is toch nen Beejemwee
awel ja, het model voor diene van frans van den bakker zijn schoonzus... met die ronde lichten met glas voor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenik wil er dan ook niet zomaar een pijp onder knallen die een hels lawaai maakt zodat ik als de eerste de beste johnny met een Biza-stoofbuisdink door de stad scheurt.. het mag iets zijn met de nodige, en ik haal het woord van de dag boven, pedigree
Eisenmann zou eventueel mogen, maar ik had eerder Ruf en 9ff in gedachten
Tubi maakt veel lawaai en is naar 't schijnt simpel te installeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
awel ja, het model voor diene van frans van den bakker zijn schoonzus... met die ronde lichten met glas voor
Comment
Comment