Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
    ...E36?
    freak

kent gij Frans van den bakker zijn schoonzus misschien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Dat stuurwiel kunt ge toch niet krijgen mét knoppekes? Hoogstens twee "buttons" temidden de linkse en rechtse spaak voor de tiptronic S.
      Ah, dat zag er zo lekker kaal uit, dat stuurtje, dat ik dacht dat daar anders knopjes op stonden. Des te beter
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• wa, geen stuurbediening te krijgen voor de radiejo en telefong???

en da kost dan zooooooooooooveel geld

kom mariette, we zijn weg

Comment

• Lange tijd vond ik dat sportstuurwiel een must. Maar lately vind ik het gewone stuurwiel toch ook meer en meer iets hebben. Vooral indien multifunctioneel.

Dat sportstuurwiel is inderdaad kaal. En wat ik jammer vind is dat het alu-look en het donkerder alu-look op dat stuur fix is. Zou mee moeten kunnen met de rest van 't interieur (naar keuze in leder, koetswerkkleur, zwart, alu, ...).

Comment

Lange tijd vond ik dat sportstuurwiel een must. Maar lately vind ik het gewone stuurwiel toch ook meer en meer iets hebben. Vooral indien multifunctioneel.

<->

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            En sinds dat stuur in alcantara te confituren valt, zit dat er bij mij steevast bij. Duur, maar *spritz*.

Kiezen is verliezen
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Je kan beide stuurwieltjes in alcantara laten steken. Bij sommige modellen toont de CC 't alcantara enkel bij het standaardstuurwiel, maar 't kán ook op 't optionele sportstuurwiel.

't Mooiste stuurtje dat er is vind ik zoals 't is in die grijze Targa 4S die 'k een tijd geleden 'es samenstelde en die volgens ReVel zo aartslelijk was. Full rood interieur, zwart alcantara stuurwielkrans, multifunctioneel stuurwiel, Y-spaak onderaan in alu-look.

Comment

• Hij is op geen foutje te betrappen... *zwaait de witte zakdoek*

Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                  Hij is op geen foutje te betrappen... *zwaait de witte zakdoek*

ooh jawel

Comment

• *wijst naar z'n eigen hoofd*

Niet genoeg haar!

Nuf sed.

Comment

• heftig, ik zou zo rondrijden, of er een glazen plaat laten overzetten

Comment

• Wel crap om aan zo'n middenmotor te werken, eigenlijk. Alhoewel, de motor van de 911 is vandaag ook niet 't toonbeeld van bereikbaarheid.

Comment

• Comment

• Gilles kijk, die config van jou van gisteren, Americans dig it

Comment

• Porker too.

Gene automaat! Contradictie!

Comment

Porker too.

Gene automaat! Contradictie!
                                zouden de bandwerkers in hun haar gekrabd hebben??

tiens, nen veramerikaanste europeaan dan?

Comment

• check de reactie van de linkse dame (denk ik, kan een vent ook zijn )

"Wa heeft ie nou gekocht? "
                                  Last edited by ; 14/12/2007, 11:18.

Comment

• ik vind het eigenlijk wel nog iets hebben da geel met blauw

Last edited by ; 14/12/2007, 11:17.

Comment

• vraag me af of die zou passen in de Chiquita company car policy...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten

Wel een mooie tint geel he... Lotus-geel
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Zie je wel vaker 'es, geel met binnenin donkerblauw. Ik vind er niks aan.

Wel vet, die Cayman heeft dat interieurpakket in koetswerkkleur. Vind 'k prachtig achteraan, die zijdelingse bekleding van de kofferruimte in 't interieur achter de voorzetels in koetswerkkleur.

Comment

Working...
                                          X