Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Carrera Sport of Sportdesign velgen zijn imo dé velgen voor op een Cayman, ook voor op de 911 trouwens. Echt, sinds tomski hier massaal veel foto's post van de caymanS ben ik er echt weg van!

Voor mij een donkerblauwe (nachtblau?) met cocoa en Carrera Sport velgen voor in de winter, Sportdesign voor in de zomer. Verder ook nog porsche wappen op de hoofdsteunen, verkorte schakelwegen en sportstuur, en als het nog even kan dakhemel in alcantara. En ik ben een zéér content man!

Comment

• Stfu

Comment

• Wat is dat op z'n stuur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

Wat is dat op z'n stuur?
          een logo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
            Stfu
            kijk toch eens aan

Comment

Wat is dat op z'n stuur?
              Ik zie knopjes, een logo en alu inleg op z'n stuur. Dan vind ik wel dat hij consequent moet zijn en de Y-strook ook aluminium moet nemen, maar 't blijft lelijk imo.

@Jeltovic: die lobsters in 't zwart vind ik redelijk klein ogen, maar daardoor staan ze ook wel racy vind ik. Gelukkig ook geen chroom randje. Al prefereer ik andere velgen op een 997.

Comment

• 'K zou ze wel eens in het matzwart willen zien..

Comment

• Alu-inleg op een stuur? Dat moet koud zijn in de in the morning.

Comment

• Zalig

Comment

Alu-inleg op een stuur? Dat moet koud zijn in de in the morning.
                      't Is alu-look, geen echt aluminium.

Comment

• Is dit macadamia, kan niet anders hé? Onder een slechte inval van het licht toont die kleur soms écht niet mooi hé, en anders soms zo schitterend! (voor alle duidelijkheid: hier vind ik het niet mooi, al zeker niet met de turbo-velgen en het opschrift in koetswerkkleur.)

Comment

• Heeft deze kleur een specifieke naam ?

Comment

• Ziet er mij 't gewone nachtblauw metallic uit. Maar ik ben niet zo goed met kleuren, 'k zijn een beteken kleurenblind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Ziet er mij 't gewone nachtblauw metallic uit. Maar ik ben niet zo goed met kleuren, 'k zijn een beteken kleurenblind.
                              Thx, maar ik wist het ondertussen al.

Comment

• Comment

• Man toch, wat een geilheid

En dan die kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    't Is alu-look, geen echt aluminium.
                                    Alu-look.. da's maar cheap. Is er een specifieke reden waarom ze dit gedaan hebben?

Bij de RS4 kan je ook zo'n lekker afgeplat stuurtje krijgen en ook daar is de onderkant puur kuntstof

Comment

Alu-look.. da's maar cheap. Is er een specifieke reden waarom ze dit gedaan hebben?

Bij de RS4 kan je ook zo'n lekker afgeplat stuurtje krijgen en ook daar is de onderkant puur kuntstof
                                      Maar volgens mij doen ze dit voor gewichtsbesparing, al dat zo'n beetje aluminium aan dat stuurtje er niet veel aan doet.. Maar volgens mij is dat toch de reden

Comment

• Alu weegt nochtans écht niet veel, zeker zo'n klein stukje gaat niet meer wegen dan plastic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                          Alu weegt nochtans écht niet veel, zeker zo'n klein stukje gaat niet meer wegen dan plastic
                                          Nee eig in feite niet echt mss..

Ik vind het toch ook wel spijtig dat dit kuntstof is, mja..

Comment

Working...
                                          X