Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Rinspeed Imola. Verdomd mooi kitje voor de Cayman als je 't mij vraagt.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten

Rinspeed Imola. Verdomd mooi kitje voor de Cayman als je 't mij vraagt.
        Rinspeed's proto's kennende, wat is het prijskaartje van zo'n beestje?

Comment

• Ik heb in Essen prijs gevraagd voor die Rinspeed kit ... het is goedkoper dan Techart, wat niet wil zeggen dat ge voor 2000 eur ne voorbumper hebt ...

Heb de prijzen thuis in mail zitten, als ge ze echt graag wilt weten, zoek ik ze wel eens op als ik thuis ben.

Comment

• Ik vind vooral de velgen wel tof, maarre, ik ben niet eens zo'n Porsche-adept, laat staan iemand die ooit genoeg centjes zal hebben om er ene te tunen, dus veel moeite moet je voor mij niet doen. (anderen daarentegen?)

Comment

• Ik vind de velgen ook heel knap.

Ik heb heel lang getwijfeld tussen de Techart's en die Rinspeed velgen .. uiteindelijk gekozen voor Techart, omdat die toch meer "naam" hebben (interessant voor de verkoop ooit). En ik heb het mij eigenlijk nog niet beklaagd.

Da's ook de reden dat ik in Essen ook niet gekozen heb voor Rinspeed .. Ik post wel eens foto's als de stukken binnenkomen

Comment

• Prijsdetails van de tentoongestelde Rinspeed Imola Cayman: 85.000 EUR (incl Mwst DE).

De ombouw omvat:
                - Uitlaatsysteem met dubbele pijp aan beide zijden 2x85mm (+10PS)
                - Aerodynamicapakket Rinspeed Imola (voorbumper, zijlijsten, diffuser)
                - Ophanging - 25-30mm (met PASM)
                - Rinspeed instaplijsten
                - Rinspeed sportstuur (alcantara)
                - Velgen Design C5/1 (20")

Vind de kleurencombo met die zwarte spiegeltjes trouwens zeer knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
                  Da's ook de reden dat ik in Essen ook niet gekozen heb voor Rinspeed .. Ik post wel eens foto's als de stukken binnenkomen
                  euh wat heb je daar gekocht Bart ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
                    euh wat heb je daar gekocht Bart ?
                    Kleine dingetjes

Comment

• De kerstman heeft z'n koets en rendieren ingewisseld tegen een 997 turbo met chauffeur!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
                        Kleine dingetjes
                        18" velgsken mee een semi slicksken ?

Comment

• Rinspeed uitlaat
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Supersprint uitlaat
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Tubi uitlaat
                          + YouTube Video

Comment

• Fabspeed

+ YouTube Video

Comment

• Zo'n Rinspeed is wel knap!

Comment

• Qua sound is die Tubi ook nog altijd megabangelijk.

Rinspeed heeft natuurlijk wel iets meer qua looks.
                                Jammer dat de soundfile daar in stilstand is ... moeilijk vergelijkbaar.

Comment

• bwa, ik vind het niet zoooo geweldig hoor, op die foto in Essen precies wel maar deze al veel minder

Nog altijd Techart dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                    bwa, ik vind het niet zoooo geweldig hoor, op die foto in Essen precies wel maar deze al veel minder

Nog altijd Techart dan
                                    Dat is omdat die velg het mooiste is als je ze in duo-tone neemt. Anders is ze inderdaad maar zozo.

Comment

• hier op de Rinspeed Imola zijn ze wel knap

Comment

• de achterste graag Walter

Comment

• Of toch maar een Boxster?

Damn

+ YouTube Video

Comment

Working...
                                          X