Oorspronkelijk geplaatst door Denniske
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWelke klauwen staan er dan nu op? Hebben die ook nog het Porsche opschrift?
Nieuwe originele. Ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenIk had er dit van gemaakt
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDan heb je er iets prachtig van gemaakt!1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenSoit, basically zou ik gewoon moeten te weten kunnen komen van welke Porsche die blokken stammen die ik gepost heb.
Comment
-
goedenavond heren ik ben nieuw hierzo mijn naam is mike
kweet nog niet hoe het hier allemaal werkt hierzo maar ik raakte hier verzeild aangetrokken door de vette pics op de dik 160 tellende paginaas hiervoor
wat ik al zei kweet niet hoe het hier gaat/moet met fotoos maar dit is de mijne:
grtjs mikey
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichtengoedenavond heren ik ben nieuw hierzo mijn naam is mike
kweet nog niet hoe het hier allemaal werkt hierzo maar ik raakte hier verzeild aangetrokken door de vette pics op de dik 160 tellende paginaas hiervoor
wat ik al zei kweet niet hoe het hier gaat/moet met fotoos maar dit is de mijne:
grtjs mikey
Je foto is niet zichtbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichtengoedenavond heren ik ben nieuw hierzo mijn naam is mike
grtjs mikey
Welkom btw.
Edith: Fernand is me voor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenSoit, basically zou ik gewoon moeten te weten kunnen komen van welke Porsche die blokken stammen die ik gepost heb.
Comment
-
grtjs mikey
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichtenhoe kan ik mijn avatar invullen bij wat/waar kheb al bij mijn profiel gekeken maar kheb het niet zo snel kunnen vinden, of kijk ik als digibeet er weer overheen
bovenaan staat 'gebruiksinstellingen'
en dan links 'schermafbeelding wijzigen'
en dan u foto kiezen é
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenIk had er dit van gemaakt
yeah right, ik heb dat gemaakt
check mijn naam linksonderaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichtenbovenaan staat 'gebruiksinstellingen'
en dan links 'schermafbeelding wijzigen'
en dan u foto kiezen é
thnx beamer guy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenyeah right, ik heb dat gemaakt
check mijn naam linksonderaan
Comment
-
Comment
Comment