Nog Turboman?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenMijn droomporsche: 964 RS 3.8 clubsport
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Euromillions waar blijf je!!!!!! Wat een kar
Jammer dat die RS'en zo duur zijn. Hoe minder onderdelen, hoe duurder precies...
Benieuwd of deze lang te koop zal staan, en ondertussen proberen geld bij elkaar te krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenNog Turboman?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenJa,want ik zie alleen maar kruisjes
moment!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenWelke velgen zijn dat SIMONI?
Grote zwarte me spaken!
Nee kwenie doet me aan Sportec denken maar tis et niet... Kherken ze wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenvoilà
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk BerichtenSpijtig van die lelijke nummerplaat... maar v d rest dik in orde2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenvoilà
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Heb die nooit zo denderend gevonden, voornamelijk dan om wille van de verschrikkelijk vermarginaliseerde velgen.
Steekt er Rennsportvelgen onder van BBS (met goudkleurig hart) en ik doe mee, Bart !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenInderdaad, schitterende machine, en die kleur staat em wel
Jammer dat die RS'en zo duur zijn. Hoe minder onderdelen, hoe duurder precies...
Benieuwd of deze lang te koop zal staan, en ondertussen proberen geld bij elkaar te krijgen.
Comment
Comment