alle 3 van de zelfde eigenaar, gt2 met 630 pk, 993 tt, gt3, verder heeft hij nog een 993 4S en een e30 m3 smaak!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZwarte koetswerkkleur vind ik vreemd genoeg iets minder op een GT3, in tegenstelling tot op de gewone...
Inderdaad. Een GT3 behoeft een speciaal kleurtje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenRazend knappe kleurkeuze voor de velgen!!!
Zwarte koetswerkkleur vind ik vreemd genoeg iets minder op een GT3, in tegenstelling tot op de gewone...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenRazend knappe kleurkeuze voor de velgen!!!
Zwarte koetswerkkleur vind ik vreemd genoeg iets minder op een GT3, in tegenstelling tot op de gewone...
Kan je eigenlijk van uit deze hoek met zekerheid zeggen dat het een GT3 is ? Je kan toch eigenlijk enkel aan de achterbumper zien of het een GT3 of 997 met aerokit is ?
kvind hem trouwens wel knap in het zwart
EDIT: hmm, inderdaad de rooster juist onder de kapoot =/
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DennisVR Bekijk BerichtenEDIT: hmm, inderdaad de rooster juist onder de kapoot =/
Voor mij is de GT3 dé 997, de kit, die extra sportiviteit, de sfeer rond de GT3 alleen al vind ik echt geweldig.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenKnappe wagen ... maar die velgen zijn er iets over voor mij.
Comment
-
Ik pakte daarstraks een bus die door Kasterlee passeerde, en daar was een Porsche-treffen!!
2 x 964 Speedster
X x 356
1 x 2.7 RS
Morgen wat foto's, spijtig genoeg waren er al veel vertrokken eer ik daar was, en waren de batterijen van 't toestel ook ver leeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk pakte daarstraks een bus die door Kasterlee passeerde, en daar was een Porsche-treffen!!
2 x 964 Speedster
X x 356
1 x 2.7 RS
Morgen wat foto's, spijtig genoeg waren er al veel vertrokken eer ik daar was, en waren de batterijen van 't toestel ook ver leeg
Comment
-
-
Comment