Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Was je altijd van mening dat de Porsche Cayman een slap aftreksel was van een 911? Think again! Vandaag zal RUF tijdens de opening van de nieuwe vestiging in Bahrein de opvolger presenteren van de legendarische CTR & CTR2. In tegenstelling tot zijn voorgangers zal de nieuwe CTR niet gebaseerd zijn op de 911 maar ’slechts’ op de Cayman, maar de prestaties zullen niet onderdoen.
    Zo is de CTR3 voorzien van een 3.8 liter twin-turbo 6-cilinder boxer motor met 700 pk en maar liefst 890 Nm aan koppel. Volgens de geruchten zou al deze power via een 7-traps automaat naar de wielen gaan en zou de CTR3 in staat zijn om een topsnelheid van 360 km/h te behalen. Toen de CTR & CTR2 op de markt kwamen waren ze zo goed als alle supercars uit hun periode de baas en het is dan ook te verwachten dat deze derde generatie hetzelfde gaat doen. Hopelijk komt er in de loop van de dag meer informatie beschikbaar. We houden je op de hoogte! (via motor authority)

Comment

• Spank you very much Starlite, mn dag is weer goed!

Das nu echt dé auto die mn hart sneller doet slaan. Er zijn er velen, maar zon 965 is voor mij het neusje van de zalm. Hoop doet leven!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
        merci voor de tip, maar 't is nu niet dat ik binnen dit en een week een 964 ga kopen hoor (jammer )
        Ik weet er eentje te koop staan

Een turbo.

Van een kennis die hem gekocht heeft nieuw, heeft altijd binnen gestaan, staat nu 2 jaar stil omdat ie eerst in Spanje woonde en nu verhuisd is naar HongKong.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
          Prachtig model, jammer van het kleur maar 200.000 vind ik toch wat overdreven hoor..
          Zoals ik al zei, een zeldzame wagen (slechts een 80-tal). En ook zéér geliefd...

Er zal altijd wel een zot zijn die dat ervoor wil geven. En als je ziet dat er miljoenen op tafel gelegd worden voor Ferrari's, of zelfs voor een stuk doek met wat verf op, dan krijg je voor €200.000 tenminste waar voor je geld

Comment

• Comment

• Die was echt prachtig

Comment

• Comment

• Wat een schijtkleur, geen wonder dat ik daarvoor mijn velgen zwart ga spuiten

Comment

• Vandaag ook achter een Carrera RS gehangen

Grand Prix Wit

Last edited by ; 27/05/2007, 21:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                      Vandaag ook achter een Carrera RS gehangen

Grand Prix Wit

Hmmmzzz zou ideaal staan naast m'n fictieve witte GT3

Comment

• Mooie combo IMHO

Comment

• Comment

• 993 RUF Turbo R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
                              Mooie combo IMHO

beetje jammer van dat alu, voor de rest HEEL mooi !
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Wax-it !!

Leuk detail

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
                                        Mooie combo IMHO

Niets voor mij! Geef me maar zwart met alu

Comment

• Nog eentje ..

Comment

Working...
                                          X