Oorspronkelijk geplaatst door reVel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDankjewel
Op O-platen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWas dat een zilveren met rolkooi?
Op O-platen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenBij 120 omhoog, bij 80 weer omlaag
Waarschijnlijk was die nog niet boven de 120 gegaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenTis vakantie jong, dan moet ge niet in Leuven zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDankjewel
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenWaarschijnlijk niet. Stond geparkeerd
Comment
-
vraagje: hoe bouw je een 924 om tot een 968? Andere neus, andere achterklep, andere spatborden, volledig ander interieur en dan nog heb je toch maar een halfhalf 968, gezien motor/onderstel heel anders zijn...
of zit ik mis?
Vandaag van iemand gehoord die een 924 had gekocht om om te bouwen tot 968, maar tot 944 leek me veel waarschijnlijker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenvraagje: hoe bouw je een 924 om tot een 968? Andere neus, andere achterklep, andere spatborden, volledig ander interieur en dan nog heb je toch maar een halfhalf 968, gezien motor/onderstel heel anders zijn...
of zit ik mis?
Vandaag van iemand gehoord die een 924 had gekocht om om te bouwen tot 968, maar tot 944 leek me veel waarschijnlijker.
waarom zou je zoiets doen? zowel 924, 944 als 968 zijn niet zo overdreven duur op de tweedehandsmarkt dacht ik... ik denk toch niet dat er een prijsverschil tussen de modellen bestaat die een ombouw zou rechtvaardigen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
waarom zou je zoiets doen? zowel 924, 944 als 968 zijn niet zo overdreven duur op de tweedehandsmarkt dacht ik... ik denk toch niet dat er een prijsverschil tussen de modellen bestaat die een ombouw zou rechtvaardigen
924 naar 944 ombouwen wordt wel vaker gedaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenHet mag dan speciaal zijn maar een gele is echt lelijk. Zelfs gratis wil ik die nog niet.
Voor een paar duizend euro steek ik die wel in een ander kleurtje.
Comment
Comment