Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
vraagje: hoe bouw je een 924 om tot een 968? Andere neus, andere achterklep, andere spatborden, volledig ander interieur en dan nog heb je toch maar een halfhalf 968, gezien motor/onderstel heel anders zijn...
of zit ik mis?
Vandaag van iemand gehoord die een 924 had gekocht om om te bouwen tot 968, maar tot 944 leek me veel waarschijnlijker.
vraagje: hoe bouw je een 924 om tot een 968? Andere neus, andere achterklep, andere spatborden, volledig ander interieur en dan nog heb je toch maar een halfhalf 968, gezien motor/onderstel heel anders zijn...
of zit ik mis?
Vandaag van iemand gehoord die een 924 had gekocht om om te bouwen tot 968, maar tot 944 leek me veel waarschijnlijker.
waarom zou je zoiets doen? zowel 924, 944 als 968 zijn niet zo overdreven duur op de tweedehandsmarkt dacht ik... ik denk toch niet dat er een prijsverschil tussen de modellen bestaat die een ombouw zou rechtvaardigen
waarom zou je zoiets doen? zowel 924, 944 als 968 zijn niet zo overdreven duur op de tweedehandsmarkt dacht ik... ik denk toch niet dat er een prijsverschil tussen de modellen bestaat die een ombouw zou rechtvaardigen
Lijkt mij ook. Ok, een 968 kost wel 5 a 10 keer zoveel als een 924, maar een 924 ombouwen tot 968 lijkt me een heel kostelijke grap, en je krijgt nooit een 968. Enkel iets wannabe...
Comment