Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wel, ik weet het niet, ik denk dat hem dat misschien té oncomfortabel maakt als je iemand bent die er toch nog redelijk 'veel' km's mee zou gaan doen..
Idd vind het maar stom om een GT3 te gebruiken als dagelijkse auto. Turbo is daar meer geschikt voor.
dat vind ik zo'n domme opmerking "niet als dagelijkse auto bruikbaar"
Dat hangt af van persoon tot persoon. Zoiets weet je op voorhand bij de aankoop én een auto is om mee te rijden, hoe, wanneer, waar en hoelang maakt niet uit; dat kies jezelf.
dat vind ik zo'n domme opmerking "niet als dagelijkse auto bruikbaar"
Dat hangt af van persoon tot persoon. Zoiets weet je op voorhand bij de aankoop én een auto is om mee te rijden, hoe, wanneer, waar en hoelang maakt niet uit; dat kies jezelf.
idd, is puur een kwestie van het al dan niet hebben lenige ledematen en/of rugproblemen
De 997 GT3 vind ik ook de lekkerste, maar als ik moet kiezen tussen (quasi) dagelijks een 997 S te rijden of enkel in 't weekend eens met een GT3, tja dan toch maar het dagelijkse genieten denk ik.
Al is het ZEER aanlokkelijk, zo'n GT3 (maar wel reteduur )
Comment