Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
    Cool! Ik heb hier binnenpretjes met iets dat op die carrera gt staat.
    Ik heb binnenpretjes met deze post

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
      hier toch de foto's ... 't is effectief echt bijna zwart
      toch bedankt ik vreesde al dat 't kleur totaal anders ging zijn dan in de carconfigurator... daar had ik echt iets van maar als 't in echt sterk naar zwart neigt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
        toch bedankt ik vreesde al dat 't kleur totaal anders ging zijn dan in de carconfigurator... daar had ik echt iets van maar als 't in echt sterk naar zwart neigt...
        Het zal iets zijn zoals het carbonschwarz of rubinschwarz bij BMW .. schijnbaar zwart maar naargelang de zoninval verkleurt het
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• GT3-photoshoot: http://www.vtm.be/auto/forum/showthread.php?t=22765

Comment

• Comment

Het zal iets zijn zoals het carbonschwarz of rubinschwarz bij BMW .. schijnbaar zwart maar naargelang de zoninval verkleurt het
              Of dat zwartgroen (naam kwijt) van Mercedes, zoals de E van de vader van nls en mercedeske...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                Of dat zwartgroen (naam kwijt) van Mercedes, zoals de E van de vader van nls en mercedeske...
                Smaragdzwart?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk Berichten

De velgen lijken hier 18" duim te zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                    Jawadde

Daaaaaaamn !!!!!

Porker, zijn we?

Comment

• die gt3 staat dan nog te koop ook op mobile.de , ,inzamelactie beginnen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                        Vind ik eigenlijk niet. 't Is niet zo donker als carbonzwart bij BMW, bij gewoon licht ziet 't er echt al groen uit, terwijl 't BMW carbonzwart dan nog eigenlijk bijna zwart lijkt. In fel licht wordt dark olive best fel, zelfs, in tegenstelling tot carbon black waar je enkel een duidelijk naar boven komende blauwe ondertoon ziet.

Ik vind 't IRL een zééér knappe kleur. Moeilijke kleur, wel, en velen moeten er niet van weten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                          Smaragdzwart?
                          Ja, tzal dat wel zijn, yup.

Comment

FAAAAAAAAAAAAAAAAAACK... Zo geschift zalig!

Comment

• Ik word ongelukkig bij het zien van al die GT3's...

Comment

• Zot die Almere Sprint !!! Zo compleet crazy met 'n GT3 Schitterende sound...

Comment

• http://www.tamcarworks.be/streetnews1.htm (met filmpje)

=> Porsche 996 twin turbo.
                                  (hybride turbo's gemaakt + andere actuators)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Zot die Almere Sprint !!! Zo compleet crazy met 'n GT3 Schitterende sound...
                                    Het lijkt onlogisch he
                                    maar idd zalig om te zien !

Deze foto's heb ik genomen op de omloop van vlaanderen, ik denk een jaar of 3-4 geleden ..

Zo bestaat er ook een Aston V8
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Amai, die hangt toch echt laag voor een rallywagen, zo veel verschil zit er dus niet op die aangepaste ophanging (of misschien regelden ze de ophanging voor elke andere KP ?)

Comment

daaaamn

Comment

Deze foto's heb ik genomen op de omloop van vlaanderen, ik denk een jaar of 3-4 geleden ...
                                          Zo lang al?

Vergis ik me of zijn die dingen pas in 2005 verschenen? Ik dacht dat dat toch nog maar zo lang was...

Comment

Working...
                                          X