Het is wel de mooiste kleur denkbaar (buiten zilver dan natuurlijk) om de velgen in koetswerkkleur te hebben.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Thanks, tja ik vind 'm dus ook magistraal mooi. Seal grey maken ze zelfs niet meer sedert modeljaar '07 ! ('t is nu meteor grey).
Eerste eigenaar = fabriek zelf. Moet ik dan geen afraggerij vrezen ? Of heeft er eerder een directielid wat mee rond gereden ...
Prijs is trouwens vrij scherp, zo'n 25000 euro af de nieuwprijs, maar belangrijker nog : net de uitrusting die ik wil. Het enige dat ontbreekt is het full leather, hier zijn het enkel de zetels in leder. Maar de functioneel "must have" opties zijn er.
Wat mij betreft : PSE, sportzetels, navi, schuifdak (PSE !), carrera sportvelgen, sportstuur...
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Full leder is zéér knap (zeker met de grijze stikking), maar 't kost ook een pak, uiteindelijk. Plus dan ben je - vind ik - eigenlijk verplicht om ook de middenconsole in 't leder, de armsteun met Porsche-logo, en het versnellingspookpaneeltje in leder te nemen. Pas dan heb je 'n mooie doorloop van leder + stikking, en dan is 't om helemaal wild van te worden. Maar dat beetje leder kost je dan in globo wel meer dan 5.000 EUR...
Dit is simpelweg dé gedroomde combo. Ik zou zelf niet graag 'n zwart interieur hebben, maar bij deze zou ik dat zeer makkelijk kunnen missen... Dat uiterlijk :
Comment
-
Wat vinden jullie eigenlijk van dat "zeeblauw" interieur? Wordt in Duitsland nog redelijk veel verkocht in combinatie met zilver als buitenkleur ... en ik moet zeggen dat ik 't ook helemaal niet lelijk vind. 't Is eens iets anders dan zwart, en de standaard alulook applicaties van de S-modellen past er mooi bij.
Enkele foto's omdat 't niet op alle foto's hetzelfde overkomt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWat vinden jullie eigenlijk van dat "zeeblauw" interieur? Wordt in Duitsland nog redelijk veel verkocht in combinatie met zilver als buitenkleur ... en ik moet zeggen dat ik 't ook helemaal niet lelijk vind. 't Is eens iets anders dan zwart, en de standaard alulook applicaties van de S-modellen past er mooi bij.
Enkele foto's omdat 't niet op alle foto's hetzelfde overkomt.
Hebben ze dit blauw niet in vroegere modellen van Porsche ook gebruikt ?
Comment
-
Bij carrera motors Latem staat momenteel een witte turbo met zeeblauw interieur en zowat alles in leer (kost ook zo'n 155.000 eurootjes trouwens) en het moet gezegd : zeer knap hoor, al moet je wel goed kijken om te zien dat het effectief blauw is. Het oogt vrij donker, maar duidelijk niet zwart.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenBij carrera motors Latem staat momenteel een witte turbo met zeeblauw interieur en zowat alles in leer (kost ook zo'n 155.000 eurootjes trouwens) en het moet gezegd : zeer knap hoor, al moet je wel goed kijken om te zien dat het effectief blauw is. Het oogt vrij donker, maar duidelijk niet zwart.
Aan de plaat te zien is't die van carrera motors
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenWeet jij toevallig wat hier van aan is dan ?;
Hoelang zal die intact blijven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenFuck! Geen goed nieuws...
Comment
-
Dat is in elk geval deze wagen niet hoor : http://www.carreramotors.be/public/s...CM&strQuery=VD
Deze heb ik vorige week nog in de showroom zien staan
EDIT : ik zie nu ook dat de nrplaat dezelfde is : DOINK !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenWeet jij toevallig wat hier van aan is dan ?;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDat is in elk geval deze wagen niet hoor : http://www.carreramotors.be/public/s...CM&strQuery=VD
Deze heb ik vorige week nog in de showroom zien staan
maar wel zelfde plaat
Comment
Comment