Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
" Op de stand van Rauwers zal trouwens een Lamborghini Gaillardo staan (zoals die van de Italiaanse politie) gestryped als de Federale Politie met de laatste nieuwe LED signalisatie "
" Op de stand van Rauwers zal trouwens een Lamborghini Gaillardo staan (zoals die van de Italiaanse politie) gestryped als de Federale Politie met de laatste nieuwe LED signalisatie "
Sjiek ! Als iemand foto's zou nemen !
Eigenlijk zou dat wel wijs zijn, zo'n super-sportwagen bij de politie (zoals die 911's vroeger). In duitsland hadden ze M3's als voertuig, zalig !
Als je de politie ziet rond rijden met een Mazda Demio bijvoorbeeld, kan ik mijzelf niet van de gedachte ontnemen dat zo'n ding toch geen deftige kar kan onderscheppen.
En toch : die witte turbo heeft 'n schuifdak, en naar 't schijnt zou 't niet mogelijk zijn om daar zo'n lampekeskast op te plaatsen. Zal dus wel 'n andere turbo worden, dan. Ik denk eerlijk gezegd niet dat de snorren een turbo zullen halen.
Is het mogelijk om bij Porsche de "GT3 RS"-like striping op elk model te bestellen ? Ik heb vanmorgen een zwarte Cayman gezien met oranje velgen (die met de worstspaakjes, zoals op de 997 die Tuur Bo zo knap vond) en oranje striping langszij waarin "Cayman S" stond. Te laat voor foto's
Wat is een "6 jaar oude" 996 C4 met 190.000 km nog waard ? Is in sublieme en originele staat, van de eerste eigenaar. Mijn vader wist wel niet of het een prefacelift of facelift was, maar op de vraag of hij oranje pinkers had antwoordde mijn vader 'ja' .. wellicht een prefacelift dus.
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Is het mogelijk om bij Porsche de "GT3 RS"-like striping op elk model te bestellen ? Ik heb vanmorgen een zwarte Cayman gezien met oranje velgen (die met de worstspaakjes, zoals op de 997 die Tuur Bo zo knap vond) en oranje striping langszij waarin "Cayman S" stond. Te laat voor foto's
Wat is een "6 jaar oude" 996 C4 met 190.000 km nog waard ? Is in sublieme en originele staat, van de eerste eigenaar. Mijn vader wist wel niet of het een prefacelift of facelift was, maar op de vraag of hij oranje pinkers had antwoordde mijn vader 'ja' .. wellicht een prefacelift dus.
Vraag 1 : neen. Is wellicht achteraf gedaan met stickers (even makkelijk weer eraf te halen...), velgen natuurlijk gespoten. Velgen kan je wél in een gewenste kleur laten spuiten via Exclusive.
Vraag 2 : ik schat max. 35000 euro. Die met < 100.000km halen nog wel de 40000 euro.
Vraag 1 : neen. Is wellicht achteraf gedaan met stickers (even makkelijk weer eraf te halen...), velgen natuurlijk gespoten. Velgen kan je wél in een gewenste kleur laten spuiten via Exclusive.
Vraag 2 : ik schat max. 35000 euro. Die met < 100.000km halen nog wel de 40000 euro.
Thanks !
Die mens krijgt nog 35.000 in overname .. best zo laten gaan dan
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment