Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Dringende vraag!

    930 Turbo, moet daar Loodvervanger in de benzine?
    en 964 Turbo?

    Maat van mij is er momenteel eentje aan het ophalen in Nederland die al 2 jaar stilstaat, maar de tank is zo goed als leeg.
    Volgens zijn beschrijving is het een 964 of 930 (hoe makkelijk onderscheid te maken?)

    Aan de brandweerlui van Rotterdam: als jullie een oproep krijgen voor brandalarm in de parking van Unilever: Tis nixke, tis een Porsche die start

    Comment


    • Niemand?

      Tis nogal dringend, die wagen moet eigenlijk vanavond nog naar Turnhout komen...

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Niemand?

        Tis nogal dringend, die wagen moet eigenlijk vanavond nog naar Turnhout komen...
        Volgens Manu kan het nooit veel kwaad om het er sowieso in te kappen , ook al is het niet nodig .

        Hoe oud zijn ze ?
        Grote boot

        Kleine boot

        Dagelijks brood

        Comment


        • Hmm, om het zonder foto als voorbeeld te zeggen denk ik dat het grootste verschil de bumper zal zijn, bij de 930 Turbo is daar rubber aan en bij de 964 niet..
          De eerste versie van de 930 was ne 3 liter en daarna zijn der nog 3.3 liters gekomen..
          De 964 was der eerst als 3.3 en daarna als 3.6 ( maar die zeldzamer )
          En ja de Porsche uit Bad Boys 1 is een 964 Turbo

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
            Volgens Manu kan het nooit veel kwaad om het er sowieso in te kappen , ook al is het niet nodig .

            Hoe oud zijn ze ?
            Ah, oke, dan zeg ik dat ie der een buske bijkoopt als ie gaat tanken.

            Ik weet niet hoe oud ie is, tis ofwel een 930 ofwel een 964.
            Normaalgezien ga ik er morgen een testrit mee maken als ie hier geraakt...


            Oorspronkelijk geplaatst door Timo911 Bekijk Berichten
            Hmm, om het zonder foto als voorbeeld te zeggen denk ik dat het grootste verschil de bumper zal zijn, bij de 930 Turbo is daar rubber aan en bij de 964 niet..
            De eerste versie van de 930 was ne 3 liter en daarna zijn der nog 3.3 liters gekomen..
            De 964 was der eerst als 3.3 en daarna als 3.6 ( maar die zeldzamer )
            En ja de Porsche uit Bad Boys 1 is een 964 Turbo
            Ah, dus als het geen rubberen bumpers heeft is het een 930...
            En wat is het meeste waard?
            De 930 3.0 en de 964 3.6 zeker...

            Ben benieuwd

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Ah, oke, dan zeg ik dat ie der een buske bijkoopt als ie gaat tanken.

              Ik weet niet hoe oud ie is, tis ofwel een 930 ofwel een 964.
              Normaalgezien ga ik er morgen een testrit mee maken als ie hier geraakt...




              Ah, dus als het geen rubberen bumpers heeft is het een 930...
              En wat is het meeste waard?
              De 930 3.0 en de 964 3.6 zeker...

              Ben benieuwd
              Net wél he, als 'ie zo'n rubberen "kreukelzone" heeft, dan is het een 930

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Ah, oke, dan zeg ik dat ie der een buske bijkoopt als ie gaat tanken.

                Ik weet niet hoe oud ie is, tis ofwel een 930 ofwel een 964.
                Normaalgezien ga ik er morgen een testrit mee maken als ie hier geraakt...




                Ah, dus als het geen rubberen bumpers heeft is het een 930...
                En wat is het meeste waard?
                De 930 3.0 en de 964 3.6 zeker...

                Ben benieuwd
                Dat ding mag wel GEEN KATALYSATOR hebben , want die zal niet zo blij zijn met loodvervanger .
                Grote boot

                Kleine boot

                Dagelijks brood

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                  Net wél he, als 'ie zo'n rubberen "kreukelzone" heeft, dan is het een 930
                  Ja, verkeerd neergetypt.

                  Tis een 930 blijkbaar.

                  Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                  Dat ding mag wel GEEN KATALYSATOR hebben , want die zal niet zo blij zijn met loodvervanger .
                  Mja, das te moeilijk om aan die kerel uit te leggen

                  Kheb hem al gezegd dat ding onder de 3000tpm te houden tenzij hij echt 100% recht staat, en dat ie niet te snel mag rijden omdat de remmen het wel eens zouden kunnen begeven.

                  Ben benieuwd welke staat ie heeft, anders heb ik deze zomer een leuk projectje...

                  Wat is zoiets waard?
                  dus een slechte en een goede 930 (want weet er niets van....)

                  Comment


                  • Het Zwitserse Rinspeed werkt zich vaak met producten in de kijken die zo apart zijn dat je bijna zou vergeten dat het bedrijf zich voornamelijk bezighoudt met het opvijzelen van Porsche's. Deze LeMans 600, gebaseerd op de 997 Turbo, hoort dan ook tot de kernactiviteiten van het bedrijf.

                    De turbomotor schopt het dankzij wat aandacht van de Zwitsers tot 600pk (vandaar de naam) en 800Nm. Vanuit stilstand rij je dan 100km/u in 3,3 seconden en pas bij 343km/u wordt de luchtweerstand te hoog. Om de fraaie mechaniek bij die snelheden tegen het asfalt te houden, ontwikkelde Rinspeed een aërodynamisch pakket. Dat bestaat uit een grote ‘Le Mans' achtervleugel, een hertekende voorbumper en zijskirts.

                    Een upgrade van het remsysteem moet het geweld ook weer veilig tot stilstand brengen. Het 20-duims lichtmetaal helpt volgens het bedrijf overigens de koeling van de schijven.

                    Bron: www.autovibes.be

                    Comment


                    • Comment


                      • Comment


                        • Comment


                          • Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                              Twee speciallekes

                              GT3 CS in "carmon red"


                              *toing*

                              Comment


                              • WOW! Spijtig dat mensen niet meer voor dat soort kleuren kiezen!

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                  WOW! Spijtig dat mensen niet meer voor dat soort kleuren kiezen!
                                  Idd, Superknap!!!

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                    WOW! Spijtig dat mensen niet meer voor dat soort kleuren kiezen!

                                    Comment


                                    • Een turbo zou ik in Carmona Red nemen, geweldig knap.. Met beige of cocoa interieur, welke het beste past..

                                      Comment


                                      • Ik vind die kleur prachtig, maar gtA vindt het afschuwelijk.

                                        Comment


                                        • Die heeft dan ook geen smaak...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X