Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• inderdaad, groene cayenne turbo's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
      Bij RSmotors staat er een nieuwe Porsche Cayenne Turbo. Nog steeds niet zo klassevol maar toch, tamelijk indrukwekkende verschijning...

Comment

• uw buur is echt

Comment

• Vette crossblade ook, met die gunmetal velgen

Comment

• Gisteren ook een Caryenne Turbo S ontdekt in deze buurt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten

Zelfs op dees foto issie zéér knap.

't Is eens wat anders dan het zo afgezaagde wit en zwart en grijs. Al blijft mijn favoriete kleur voor de GT3 nog altijd doodgewoon rood.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                Ik vind die kleur prachtig, maar gtA vindt het afschuwelijk.

Ge moet 'es dringend uw bronnen updaten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                  inderdaad, groene cayenne turbo's
                  Heb je dat al 'es live gezien? Neen? Shut up then. 't Is rééééteknap, zeer donkergroen, in combinatie met dat bruine leder moet dat fenomenaal mooi zijn (nog niet live gezien, de kleur op zich al voldoende).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Heb je dat al 'es live gezien? Neen? Shut up then. 't Is rééééteknap, zeer donkergroen, in combinatie met dat bruine leder moet dat fenomenaal mooi zijn (nog niet live gezien, de kleur op zich al voldoende).
                    En wat als ik nu ja zeg

maar inderdaad ik heb het nog niet gezien

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Kalf.
                    Paars is not done op een auto, en zeker niet op een porsche.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                    mijn turbo

binnenin ook rood maar met dashboard in het zwart, maar via exclusive zou ik toch alles (behalve het dashboard) in het wit leder bestellen

maar hoe ik hem wil gaat hij veel te veel kosten, kijk ik toch liever naar een ferrari/lamborghini
                    Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Ik rijd met een bollekebraambessenijsmachien...

Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                    vind je mijn turbo mooi?

gta, jij dus wel

btw later ga ik zoveel mogelijk paars nemen als kleur, vind het echt mooi
                    Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    *lol* Ik vind 'm spuuglelijk.

Bon, terug effe serieus : mijn turbo mag in 't meteoorgrijs metallic. De velgjes in dezelfde kleur meegespoten, ook de zijlijsten onderaan, de voorspoiler en de achterlip in 't kleur. En de roosters van de neus ook in 't kleur, uiteraard. Binnenin wordt 'ie bicolor terracotta/zwart, met zoveel mogelijk carbon-accentjes (middenconsole, dashboardlijst, versnellingspook en handremgreep, verluchtingsmonden, deurgrepen en -armleuningen, ...), en hier en daar wat alu-look (achterkant sportzetels, deurhendels, hendel handschoenkastje, stuuraccenten, middenconsole vooraan met PCM, ...).

Dank u, Paashaas.

Comment

• 't Feit dat ik jouw confituurpot niet mooi vond, lag niet aan de buitenkleur, maar aan de gehele combinatie.

Smaakloos. Vooral dat rood+terracotta OMG !!!

Carmonarood is in 't echt best knap, maar je moet 't op een zeer sportief ogende wagen nemen (geen standaard Boxster), want anders maakt 't de auto een beetje bompi. Op die GT3 is 't schitterend, b.v.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Smaakloos. Vooral dat rood+terracotta OMG !!!

maar ik zou toch alles in het wit nemen

Comment

• Ga je dan pooier worden voor je zus, ofzo?

Rood metallic + wit leder binnenin ... op een nieuwe sportkar ... djeeez ... as pimp as can be.

Comment

• Update over de Turbo.

2 brandweerwagens zijn komen kijken omdat de rookmelder hem had merken starten

Tis dus eentje van 1985, een 930 Turbo.
                            Donkergroen metalic met zwart lederen interieur.
                            130.000km
                            Geschat op 25.000€ blijkbaar.
                            Iemand intresse? Bieden kan via PM!
                            Wagen staat in Rotterdam en is in Nederland ingeschreven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo911 Bekijk Berichten
                              En ja de Porsche uit Bad Boys 1 is een 964 Turbo
                              965 Turbo

Meest perfecte 911 Turbo ooit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimmadome Bekijk Berichten
                                Gisteren ook een Caryenne Turbo S ontdekt in deze buurt.
                                Ikke vorige week ook !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                  Turbo in RS orange

Echt een zéér 'goedkope' kleur in real life, vind ik

1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• of is dat niet hetzelfde

GSM vervormt kleuren !
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Wat is zoiets waard?
                                      dus een slechte en een goede 930 (want weet er niets van....)
                                      Turbo's bedoel je? Die zie je in alle prijsklasses...

je kan ze vinden voor zo'n 15K, maar evengoed voor 40K.
                                      Reken 'n 20-25 voor 'n degelijke.
                                      ----------------------------------------------------------------------------------
                                      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                      Pictures here: BMW 7 Series
                                      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                      It might need half a starsystem to turn around,
                                      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                        965 Turbo

Meest perfecte 911 Turbo ooit!
                                        Wel, eigenlijk is't 964 maar iedereen zegt 965, de 965 was echter 'n project...

Doet er dus niet veel toe, beide naamgevingen zijn juist
                                        ----------------------------------------------------------------------------------
                                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                        Pictures here: BMW 7 Series
                                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                        Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                        It might need half a starsystem to turn around,
                                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                        Cylons have respect for it...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                          of is dat niet hetzelfde

GSM vervormt kleuren !
                                          Ge kent gewoon niks van Porsche gij!

't Is altijd 't zelfde... als ge't nie zeker weet, dan heeft de GSM het weer gedaan!

Kan daar echt ni tegen é!

Comment

Working...
                                          X