inderdaad, groene cayenne turbo's
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenBij RSmotors staat er een nieuwe Porsche Cayenne Turbo. Nog steeds niet zo klassevol maar toch, tamelijk indrukwekkende verschijning...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
Zelfs op dees foto issie zéér knap.
't Is eens wat anders dan het zo afgezaagde wit en zwart en grijs. Al blijft mijn favoriete kleur voor de GT3 nog altijd doodgewoon rood.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenIk vind die kleur prachtig, maar gtA vindt het afschuwelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichteninderdaad, groene cayenne turbo's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHeb je dat al 'es live gezien? Neen? Shut up then. 't Is rééééteknap, zeer donkergroen, in combinatie met dat bruine leder moet dat fenomenaal mooi zijn (nog niet live gezien, de kleur op zich al voldoende).
maar inderdaad ik heb het nog niet gezien
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenKalf.
Paars is not done op een auto, en zeker niet op een porsche.Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenmijn turbo
binnenin ook rood maar met dashboard in het zwart, maar via exclusive zou ik toch alles (behalve het dashboard) in het wit leder bestellen
maar hoe ik hem wil gaat hij veel te veel kosten, kijk ik toch liever naar een ferrari/lamborghiniOorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Ik rijd met een bollekebraambessenijsmachien...
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenvind je mijn turbo mooi?
gta, jij dus wel
btw later ga ik zoveel mogelijk paars nemen als kleur, vind het echt mooiOorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten*lol* Ik vind 'm spuuglelijk.
Bon, terug effe serieus : mijn turbo mag in 't meteoorgrijs metallic. De velgjes in dezelfde kleur meegespoten, ook de zijlijsten onderaan, de voorspoiler en de achterlip in 't kleur. En de roosters van de neus ook in 't kleur, uiteraard. Binnenin wordt 'ie bicolor terracotta/zwart, met zoveel mogelijk carbon-accentjes (middenconsole, dashboardlijst, versnellingspook en handremgreep, verluchtingsmonden, deurgrepen en -armleuningen, ...), en hier en daar wat alu-look (achterkant sportzetels, deurhendels, hendel handschoenkastje, stuuraccenten, middenconsole vooraan met PCM, ...).
Dank u, Paashaas.
Comment
-
't Feit dat ik jouw confituurpot niet mooi vond, lag niet aan de buitenkleur, maar aan de gehele combinatie.
Smaakloos. Vooral dat rood+terracotta OMG !!!
Carmonarood is in 't echt best knap, maar je moet 't op een zeer sportief ogende wagen nemen (geen standaard Boxster), want anders maakt 't de auto een beetje bompi. Op die GT3 is 't schitterend, b.v.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Smaakloos. Vooral dat rood+terracotta OMG !!!
maar ik zou toch alles in het wit nemen
Comment
-
Update over de Turbo.
2 brandweerwagens zijn komen kijken omdat de rookmelder hem had merken starten
Tis dus eentje van 1985, een 930 Turbo.
Donkergroen metalic met zwart lederen interieur.
130.000km
Geschat op 25.000€ blijkbaar.
Iemand intresse? Bieden kan via PM!
Wagen staat in Rotterdam en is in Nederland ingeschreven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo911 Bekijk BerichtenEn ja de Porsche uit Bad Boys 1 is een 964 Turbo
Meest perfecte 911 Turbo ooit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimmadome Bekijk BerichtenGisteren ook een Caryenne Turbo S ontdekt in deze buurt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenTurbo in RS orange
Echt een zéér 'goedkope' kleur in real life, vind ik
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWat is zoiets waard?
dus een slechte en een goede 930 (want weet er niets van....)
je kan ze vinden voor zo'n 15K, maar evengoed voor 40K.
Reken 'n 20-25 voor 'n degelijke.----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten965 Turbo
Meest perfecte 911 Turbo ooit!
Doet er dus niet veel toe, beide naamgevingen zijn juist----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenof is dat niet hetzelfde
GSM vervormt kleuren !
't Is altijd 't zelfde... als ge't nie zeker weet, dan heeft de GSM het weer gedaan!
Kan daar echt ni tegen é!
Comment
Comment