Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenHier wist ik het bestaan niet van, dat moet zowat dé ultieme der ultieme Porsches zijn voor mij
Waarom maken ze auto's toch zo puur niet meer
Porsche 964 Turbo S Leichtbau (1 van 80 ex.)
http://www.mobile.de/SIDdxUmIU5Vxl.7...1111256828792&
Weet je waarom ze dergelijke pure wagens niet meer maken? Omdat iedereen een pimpkar wil, waarmee je makkelijk snel kan rijden.
Oude Porsches zijn indrukwekkend vanaf 30km/u, nu zijn ze pas indrukwekkend vanaf 180km/u...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenPrachtexemplaar, leg je bij?
Weet je waarom ze dergelijke pure wagens niet meer maken? Omdat iedereen een pimpkar wil, waarmee je makkelijk snel kan rijden.
Oude Porsches zijn indrukwekkend vanaf 30km/u, nu zijn ze pas indrukwekkend vanaf 180km/u...
Nee, als ik een Euromillionske binnenrijf is dat de EERSTE nummer die ik zal bellen, prachtig!!!
Ik wil min deur aan een lint moeten toetrekken, ik wil vapeurkes krijgen omdat ik m'n gas 1mm te diep heb ingedrukt (toegegeven, dat doet de A-klasse ook ), ik wil baas zijn over m'n beest, ik wil rugpijn hebben van m'n auto, ik wil, zoals je zegt, fun kunnen hebben aan normale snelheden, ...
Ik wil een oude Porsche!!!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenForgive me, heb week in coma gelegen1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
tis niks Tymmo, ze hebben hier gewoon nog maar een vijftal keer gestaan, dan eens in het Gumball-topic, dan nog eens bij Politievoertuigen en dan nog eens in een ander topic over Infopol
Kon ge da gewoon ni negeren en mega enthousiast reageren op mijn foto's?
Soms is het beter da ge gewoon es liegt zenne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenVergeet alles wat ik gezegd heb !
Whoa, kei chique door zulk een politiewagen zou ik met plezier eens aan de kant gezet worden !
Ik wou het net zeggen, zaaalige scoop Cayenne, wat een primeur!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenVergeet alles wat ik gezegd heb !
Whoa, kei chique door zulk een politiewagen zou ik met plezier eens aan de kant gezet worden !Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk wou het net zeggen, zaaalige scoop Cayenne, wat een primeur!!
Ben zeker da ge die nog nooit gezien had, daarmee dak die hier es post hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenHier wist ik het bestaan niet van, dat moet zowat dé ultieme der ultieme Porsches zijn voor mij
Waarom maken ze auto's toch zo puur niet meer
Porsche 964 Turbo S Leichtbau (1 van 80 ex.)
http://www.mobile.de/SIDdxUmIU5Vxl.7...1111256828792&
Maar vanaf ik dat interieur zag : vinnek echt lelijk.
Voor mij hoeft het echt niet een S versie te zijn. Er zullen er wss wel zijn die ik volledig af vind, maar kheb nog nooit een sjieke S versie gezien op foto. Langs de buitenkant is het meestal nog wel te doen qua kleur, maar het interieur vind ik altijd verschrikkelijk lelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RufieF6 Bekijk BerichtenGisteren naar een mega-meeting in Dinslaken geweest.
Een honderdtal foto's heb ik online gezet.
Je vindt ze HIER
Smaakmakertje :
Soit,
Rufie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RufieF6 Bekijk BerichtenVind het raar dat niemand van het forum hier naar Dinslaken geweest is. Nochtans de grootste Porsche meeting ter wereld. Je weet niet waar eerst kijken. Er waren niet minder dan 2006 deelnemers. Misschien toch maar iets om volgend jaar in jullie agenda te zetten...
Soit,
Rufie.
Comment
Comment