Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ongelooflijk lekkere bak...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      Hier wist ik het bestaan niet van, dat moet zowat dé ultieme der ultieme Porsches zijn voor mij

Waarom maken ze auto's toch zo puur niet meer

Porsche 964 Turbo S Leichtbau (1 van 80 ex.)

http://www.mobile.de/SIDdxUmIU5Vxl.7...1111256828792&
      Prachtexemplaar, leg je bij?

Weet je waarom ze dergelijke pure wagens niet meer maken? Omdat iedereen een pimpkar wil, waarmee je makkelijk snel kan rijden.

Oude Porsches zijn indrukwekkend vanaf 30km/u, nu zijn ze pas indrukwekkend vanaf 180km/u...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
        Prachtexemplaar, leg je bij?

Weet je waarom ze dergelijke pure wagens niet meer maken? Omdat iedereen een pimpkar wil, waarmee je makkelijk snel kan rijden.

Oude Porsches zijn indrukwekkend vanaf 30km/u, nu zijn ze pas indrukwekkend vanaf 180km/u...
        Verwacht een PM binnen enkele jaren

Nee, als ik een Euromillionske binnenrijf is dat de EERSTE nummer die ik zal bellen, prachtig!!!

Ik wil min deur aan een lint moeten toetrekken, ik wil vapeurkes krijgen omdat ik m'n gas 1mm te diep heb ingedrukt (toegegeven, dat doet de A-klasse ook ), ik wil baas zijn over m'n beest, ik wil rugpijn hebben van m'n auto, ik wil, zoals je zegt, fun kunnen hebben aan normale snelheden, ...

Ik wil een oude Porsche!!!!

Comment

• Comment

• 1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
              *strijk*

Comment

• Comment

• Comment

• Dat zijn wel nieuwe foto's he.

Nu staat ie daar om de stickers te verwijderen

Comment

• Forgive me, heb week in coma gelegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                        Forgive me, heb week in coma gelegen
                        tis niks Tymmo, ze hebben hier gewoon nog maar een vijftal keer gestaan, dan eens in het Gumball-topic, dan nog eens bij Politievoertuigen en dan nog eens in een ander topic over Infopol
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

tis niks Tymmo, ze hebben hier gewoon nog maar een vijftal keer gestaan, dan eens in het Gumball-topic, dan nog eens bij Politievoertuigen en dan nog eens in een ander topic over Infopol

Kon ge da gewoon ni negeren en mega enthousiast reageren op mijn foto's?

Soms is het beter da ge gewoon es liegt zenne

Comment

• Vergeet alles wat ik gezegd heb !

Whoa, kei chique door zulk een politiewagen zou ik met plezier eens aan de kant gezet worden !
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Vergeet alles wat ik gezegd heb !

Whoa, kei chique door zulk een politiewagen zou ik met plezier eens aan de kant gezet worden !

Ik wou het net zeggen, zaaalige scoop Cayenne, wat een primeur!!

Comment

Vergeet alles wat ik gezegd heb !

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                Ik wou het net zeggen, zaaalige scoop Cayenne, wat een primeur!!
                                Ei, merci wi

Ben zeker da ge die nog nooit gezien had, daarmee dak die hier es post hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                  Hier wist ik het bestaan niet van, dat moet zowat dé ultieme der ultieme Porsches zijn voor mij

Waarom maken ze auto's toch zo puur niet meer

Porsche 964 Turbo S Leichtbau (1 van 80 ex.)

http://www.mobile.de/SIDdxUmIU5Vxl.7...1111256828792&
                                  Op de eerste foto dacht ik : weer een prachtige 964 Turbo.
                                  Maar vanaf ik dat interieur zag : vinnek echt lelijk.
                                  Voor mij hoeft het echt niet een S versie te zijn. Er zullen er wss wel zijn die ik volledig af vind, maar kheb nog nooit een sjieke S versie gezien op foto. Langs de buitenkant is het meestal nog wel te doen qua kleur, maar het interieur vind ik altijd verschrikkelijk lelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RufieF6 Bekijk Berichten
                                    Gisteren naar een mega-meeting in Dinslaken geweest.

Een honderdtal foto's heb ik online gezet.

Je vindt ze HIER

Smaakmakertje :

Vind het raar dat niemand van het forum hier naar Dinslaken geweest is. Nochtans de grootste Porsche meeting ter wereld. Je weet niet waar eerst kijken. Er waren niet minder dan 2006 deelnemers. Misschien toch maar iets om volgend jaar in jullie agenda te zetten...

Soit,
                                    Rufie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RufieF6 Bekijk Berichten
                                      Vind het raar dat niemand van het forum hier naar Dinslaken geweest is. Nochtans de grootste Porsche meeting ter wereld. Je weet niet waar eerst kijken. Er waren niet minder dan 2006 deelnemers. Misschien toch maar iets om volgend jaar in jullie agenda te zetten...

Soit,
                                      Rufie.
                                      Als ik zo'n dingen verneem VOOR het te laat is, dan zou ik daar zeker zijn!!

Comment

• Verdorie zeg, nog zo'n Leichtbau, ik ben er gek van

Nog eentje!

Absoluut

Comment

Working...
                                        X