Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zaaaaaaaaaaaaaaaaalig !!!!! Zouden de flikken écht een turbo hebben gekocht?!?
Joehoew !!
Ik denk dat ze die gekocht hebben om de terugkerende Gumballers tegen te houden, ofzo. Zou dat niet kunnen?
Thanks om de foto's te posten, Cayenne !!!
Nee, gTa. Heb dat trouwens al een paar keer gepost.
Het voertuig werd ter gelegenheid van Infopol gestriped en is niet verkocht aan de FedPol. Het stond daar enkel als aandachttrekker...
Nee, gTa. Heb dat trouwens al een paar keer gepost.
Het voertuig werd ter gelegenheid van Infopol gestriped en is niet verkocht aan de FedPol. Het stond daar enkel als aandachttrekker...
Karin, gTa bedoelde het allemaal ironisch, lees de laatste pagina(s) even helemaal
Karin, gTa bedoelde het allemaal ironisch, lees de laatste pagina(s) even helemaal
Ok, sorry. Maar er is daar behoorlijk over gespeculeerd en velen zijn 'ermee vertrokken'. Het zien van dit voertuig maakte bij velen scherpe tongen los en er werd zelfs beweerd dat 'de mannen enkel maar aan hun eigen plezier denken met hunnen nieuwen bak'. Vandaar mijn opmerking.
Ok, sorry. Maar er is daar behoorlijk over gespeculeerd en velen zijn 'ermee vertrokken'. Het zien van dit voertuig maakte bij velen scherpe tongen los en er werd zelfs beweerd dat 'de mannen enkel maar aan hun eigen plezier denken met hunnen nieuwen bak'. Vandaar mijn opmerking.
Heb dit weekend nog 2 helden in een combi een brommerke zien tegenhouden. Die mannen hebben geen Porsche nodig om plezier te maken hoor. Die zijn al met veel minder content.
Comment