De velgen...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
Zaaaaaaaaaaaaaaaaalig !!!!! Zouden de flikken écht een turbo hebben gekocht?!?
Joehoew !!
Ik denk dat ze die gekocht hebben om de terugkerende Gumballers tegen te houden, ofzo. Zou dat niet kunnen?
Thanks om de foto's te posten, Cayenne !!!
Comment
-
Zo af en toe ben ik wel 'es een goei ziel.
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenKon ge da gewoon ni negeren en mega enthousiast reageren op mijn foto's?
Soms is het beter da ge gewoon es liegt zenne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZo af en toe ben ik wel 'es een goei ziel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten45000 pond is wel aan de (zeer) hoge kant dat is zowat 70000 eurootjes.
Niettemin een prachtbak, ik weet iemand die net zo eentje heeft in dat kleur.
Prachtbakken he, ik ben er gek van!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Zaaaaaaaaaaaaaaaaalig !!!!! Zouden de flikken écht een turbo hebben gekocht?!?
Joehoew !!
Ik denk dat ze die gekocht hebben om de terugkerende Gumballers tegen te houden, ofzo. Zou dat niet kunnen?
Thanks om de foto's te posten, Cayenne !!!
Het voertuig werd ter gelegenheid van Infopol gestriped en is niet verkocht aan de FedPol. Het stond daar enkel als aandachttrekker...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenNee, gTa. Heb dat trouwens al een paar keer gepost.
Het voertuig werd ter gelegenheid van Infopol gestriped en is niet verkocht aan de FedPol. Het stond daar enkel als aandachttrekker...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenKarin, gTa bedoelde het allemaal ironisch, lees de laatste pagina(s) even helemaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenOk, sorry. Maar er is daar behoorlijk over gespeculeerd en velen zijn 'ermee vertrokken'. Het zien van dit voertuig maakte bij velen scherpe tongen los en er werd zelfs beweerd dat 'de mannen enkel maar aan hun eigen plezier denken met hunnen nieuwen bak'. Vandaar mijn opmerking.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenI think I've just soiled myself...
Wil een leningske aangaan
http://www.pistonheads.co.uk/sales/161391.htm
co-ownership ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenKan je eigentelijk nog een échte 993 GT2 kopen/vinden op de 2ehands markt? Wat zijn de prijzen ongeveer?
Ik vindt er geen reet over
Hier is er eentje, al heb ik m'n twijfels, gezien de "malse" prijs...
Hij noemt eigenlijk 911 GT,mss dat je zo meer zal vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Idd, lijkt me maar vreemd, is bij wijze van spreken een spotprijsje voor dat model én zeker met die Km's dan
Maar toch, vind ik niet direct iets dat me niet origineel GT lijkt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtenalvast bedankt.
Idd, lijkt me maar vreemd, is bij wijze van spreken een spotprijsje voor dat model én zeker met die Km's dan
Maar toch, vind ik niet direct iets dat me niet origineel GT lijkt...
Het zaakje stinkt!
Comment
Comment