Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
    Eentje die ze bij een garage hier in de buurt volledig geprepareerd hebben om te racen, dat ding ziet er nu werkelijk gelijk nieuw uit!

werkelijk een subliem ding
    How man die is wel vet geworden ondertussen Da moteurke was al sjiek, ma nu is em helemaal af

Liggen zijn banden ondertussen al in de juiste richting?

Comment

• Serge Power

Daar staat altijd wel iets leuks! Aan het begin van de lente staat de hele parking vanvoor vol leuk speelgoed. Alle liefhebbers laten hun wagens nakijken na de winterstop. Echt knap om zien

Ook een leuk baantje, met een U-bocht op de hoek

En in het atelier ernaast staan de racewagens van GLPK.
      Last edited by ; 10/05/2007, 19:32.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
        Serge Power

Daar staat altijd wel iets leuks! Aan het begin van de lente staat de hele parking vanvoor vol leuk speelgoed. Alle liefhebbers laten hun wagens nakijken na de winterstop. Echt knap om zien

Ook een leuk baantje, met een U-bocht op de hoek

En in het atelier ernaast staan de racewagens van GLPK.
        Ah, toch iemand die Serge kent

Goeie ervaringen mee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
          Ah, toch iemand die Serge kent

Goeie ervaringen mee?
          Ik ben er enkele keren geweest, maar dat is al een tijdje geleden. Nochtans geen klachten van die mannen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
            zo eentje aub. voor sinterklaas, kerstmis, en mn verjaardag samen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
              zo eentje aub. voor sinterklaas, kerstmis, en mn verjaardag samen.

Wel, er staat zo eentje bij Carrera Motors, wel met zilveren velgen. Voor een schamele 158.000 euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                Wel, er staat zo eentje bij Carrera Motors, wel met zilveren velgen. Voor een schamele 158.000 euro
                Zilveren velgen? Dan haal ik 'm niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Zilveren velgen? Dan haal ik 'm niet.

Bon, als niemand hem moet, haal ik hem wel. Ik eis echter wel een percentje extra korting omdat de velgen niet gespoten zijn. Naderhand bestel ik een setje gekleurde bij, of laat ik de originele gewoon spuiten.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Euh, Porsche kennende denk ik dat je net BIJ moet betalen voor zilveren velgen, omdat het "standaard" oranje velgen zijn op die versie.

Wie discreet met een RS wil rijden, kan op deze trouwens de oranje striping laten verwijderen en andere spiegels laten monteren. Persoonlijk zou ik dat jammer vinden, maar elk zijn goesting.

Kijk maar hier eens : http://www.rennteam.com/showflat.php...e=29&fpart=all

Comment

Euh, Porsche kennende denk ik dat je net BIJ moet betalen voor zilveren velgen, omdat het "standaard" oranje velgen zijn op die versie.

Van deze keer niet ,

Velgen zilverkleurig = Zonder meerprijs leverbaar

Comment

• Heb wel gezien dat er dan een serieus kleurverschil is tussen de velg en de "RS" naafdop

Vond niet onmiddelijk een betere foto, maar 't is toch al duidelijk;
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                          Heb wel gezien dat er dan een serieus kleurverschil is tussen de velg en de "RS" naafdop

Yeah, een SRT-8

Comment

• Jammer dat dat oranje en 't geel van de remklauwen zo hard vloekt.

Comment

Euh, Porsche kennende denk ik dat je net BIJ moet betalen voor zilveren velgen, omdat het "standaard" oranje velgen zijn op die versie.

Wie discreet met een RS wil rijden, kan op deze trouwens de oranje striping laten verwijderen en andere spiegels laten monteren. Persoonlijk zou ik dat jammer vinden, maar elk zijn goesting.

Kijk maar hier eens : http://www.rennteam.com/showflat.php...e=29&fpart=all
                              Kun je ze oploaden want ik heb geen zin om me in te loggen (moet ik mijn pass zoeken)

Comment

• Oei, kwist niet dat je dat maar kon zien als je geregistreerd bent.

Maar, euh sorry, nu ff geen tijd. Simpel : denk aan een zilveren GT3 maar met de RS vleugel.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                                    Heb wel gezien dat er dan een serieus kleurverschil is tussen de velg en de "RS" naafdop

Grand Cherokee SRT-8

Comment

• Comment

• Aangezien ik hier nog geen bijdrage heb gedaan in dit topic en ik tegen de 3GB foto's en filmkes heb staan van en over Porsches dacht ik es te beginnen met 1 van m'n favoriete Porsches , toch uit de 993-reeks. De 993 Carrera 4s. Lang gene gelijke gehad ( alleen uiterlijk dan voor mij ) maar nu de 997 Carrera 4S er is wordt het toch moeilijk
                                        Bij deze:

Comment

• zijn al oude foto's maar hebben hier nog nooit gestaan .. mijn Porsche-doop (als bestuurder)

1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X